Gå til innhold

norlevo - angrepille

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

jeg har vanligvis helt regelmessig menstruasjon (ca samme dato hver mnd). har tatt norlevo noen ganger før, og mensen har likevel kommet akkurat når den skal. Nå har jeg tatt en norlevo for litt over en uke siden (rett etter mensen). jeg forventer å få mensen om ca to uker, men plutselig så kom den i dag, eller det ligner ihvertfall på mensen. kan det være at angrepillen gjør at mensen kommer to uker for tidlig?? Noen som har opplevd det? I såfall så vil det jo si at angrepillen har satt i gang en eggløsning, og det virker jo litt usannsynlig. I pakningsvedlegget står det at man må regne med at mensen kanskje kommer senere enn forventet, men ingenting om at den kan komme FØR tiden. Noen som har en kommentar eller har opplevd noe lignende? jeg skjønner ingenting jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Nå er jo angrepillene ganske heftige hormonbomber, så det ville ikke være rart om mensen kommer altfor tidlig.

• 3 år senere...
Gjest jente,17
Skrevet

Jeg har opplevd å få mensen ganske tidlig. Jeg pleier å få det rundt den 20-ende, men jeg fikk det isteden rett ved månedskifte, den 2. Januar, hvor jeg tok norlevo den 29. Desember :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...