Gjest Gjest_maja_* Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 jeg er generelt veldig skeptisk til ppiller. Har prøvd vanlige ppiller for mange år siden og fikk kraftige bivirkninger. Nå har jeg fått resept på conludag minipille. Er utrolig skeptisk etter å ha lest mye om blodpropp, depresjoner, blødninger osv... vet ikke om jeg tør å begynne på den jeg. Noen erfaringer?
Gjest Gjest_ac_* Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 jeg er generelt veldig skeptisk til ppiller. Har prøvd vanlige ppiller for mange år siden og fikk kraftige bivirkninger. Nå har jeg fått resept på conludag minipille. Er utrolig skeptisk etter å ha lest mye om blodpropp, depresjoner, blødninger osv... vet ikke om jeg tør å begynne på den jeg. Noen erfaringer? Hei! Jeg har prøvd mange forskellige p-piller og går nå på conludag. synes det er bivirkninger med de alle sammen, men den eneste bivirkningen som jeg jeg merker litt nå som jeg går på conludag er at jeg har gått opp litt i vekt. Du må nesten bare prøve og feile på en måte og finne ditt merke. Alle reagerer forskjellig på de forskjellige merkene, derfor er det litt vanskelig å anbefale noen... Lykke til
Gjest MåneSkygge Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Jeg starte på de etter fødsel men sluttet på grunn av mellomblødninger. Ble kjipt å ha mensen annenhver uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå