Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg er ei jente på 27 år. Jeg har tidligere vært veldig opptatt av trening og har alltid vært opptatt av hvordan jeg ser ut. Tidligere har jeg følt at jeg har sett bra ut, men i det siste føler jeg at selvtillitten min har forsvunnet litt og er misfornøyd med det meste. Håret mitt- alltid hatt det vanskelig med det, men jeg føler det er helt ute av fasong og akkurat som om den hårfargen jeg har ikke står til huden min lenger??? Jeg føler meg bleik og gunsten som en kombinasjon av både hud og hår. Kroppen min er veldig slank (164cm, 53 kg.), men jeg syns jeg er så dårlig proposjonert. Det er litt og ta i, men syns alt mister sin form. Nå vet jeg jo at det eneste å gjøre med det er å ta opp igjen treningen, men ettersom om livet mitt er ganske så travelt er det så vanskelig å få til noe regelmessig, og NEI jeg har ikke alltid en time her og der selv om jeg prioriterer aldri så mye. Men jeg skal starte med noe nå da så blir det forhåpentligvis litt bedre i forhold til det. Jeg spiser sunt og variert, men er ingen fantatiker. Når det kommer til klær så føler jeg meg direkte usmart. Pga jobbene jeg har passer det seg ikke å kle seg med høye heler og tynne stoffer om jeg kan si det sånn, og det blir jo ofte til at jeg dasser rundt i de samme klærne når jeg ikke er på jobb. Gjemmer kroppen min litt føler jeg.. Når jeg kjøper klær så blir jeg aldri 100% fornøyd og finner ikke helt min stil føler jeg. Jeg føler jeg var mye mer sikker på dette før!!! Føler at det er så frustrerende, det er fælt å se seg i speilet i løpet av dagen jeg er overhodet ikke fornøyd lenger.. Ikke har jeg masse penger til og ordne og fikse og kjøpe en hel masse heller, men skulle gjerne tatt imot noen tips eller tanker fra andre.... Blæ!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå