Gå til innhold

jeg er jomfru..må jeg si det..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Hei..

er altså en jente på 24..som erjomfru...men vil ha sex med han jeg er med nå..

må jeg si det til han?vil han merke det??har virkelig IKKE lyst:( ..virkelig ikke..

Videoannonse
Annonse
Gjest gutt26
Skrevet

Er jo overhodet ikke noe negativt da :-) Er vel sånn at jenter gjerne vurderer gutter som er jomfru negativt, men jeg kjenner ikke en eneste gutt som ikke tenner extra på tanken å være med en jomfru :-) Tror han bare hadde blitt glad for at du ville ha han som første elsker jeg..Sier du det så slipper du jo å bekymre deg for at han skal syns du er "dårlig" etc, da vet han jo at det er litt nytt for deg..Tror det lønner seg å være ærlig jeg, å han typen er jo ikke noe verdt om han "dumper" deg av den grunn...Men såklart, vil du absolutt ikke si det, så bør du jo ikke :-) Men det er jo en positiv ting han sikkert blir glad for da :-)

Gjest gutt20
Skrevet

Fortell han det. Han senker nok kravene sine betraktelig, men han kommer neppe til å se på det som noe negativt. Om han ser på det som noe negativt så er han ikke noe å samle på uansett.

Skrevet

Ja, er enig med de andre. Si det slik at han kan ta hensyn til det, og også senker "kravene" sine.

Skrevet

Enig med de andre her. Si det du så vil han både senke kravene og være forsiktig.

Jeg hadde en jomfru-gutt en gang og var ivertfall mye mer forsiktig med han i starten enn med de andre jeg hadde vært sammen med.

Gjest Rayden
Skrevet

Det hadde jeg sagt...

Man takler mer og hardere press i sex nar man ikke er jomfru enn nar man er jomfru, sa hvis han tror du har gjort det foer sa kan det bli en vond opplevelse for deg !!

Si det, saa blir han sikkert myyyye mer rolig og avslappet og oensker at du skal ha det bra..

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

For all del!

Ikke noe problem i å si det. Dermed kan dere legge litt bedre til rette for at din første gang skal være en deilig og en sunn opplevelse, i steden for at ting blir vondt og kjipt eller noe (jeg er jo ikke jente ... så jeg vet ikke hvordan det er hehe)

Men han blir sikkert bare glad og forståelsesfull, og er han neg så hadde jeg bare gått.

Skrevet

Hvis du ikke vil si det så trenger du det ikke...

Han vil nok ikke merke det.. Hvis du har brukt tamponger, dildo, vibrator eller andre ting, så har nok jomfruhinnen din gått, og da får du nok ikke vondt eller noe heller.... (siden det for noen er vondt når jomfruhinnen går..)

Er selvfølgelig ikke uenig med de andre som har skrevet inn, men synes at man skal få velge selv om man vil fortelle det eller ikke...

(jeg fortalte det ikke, og hadde helt fantastisk sex uansett....)

Gjest Glør
Skrevet

Man må ikke si det, men det kan sikkert være en fordel. Jeg sa ingenting, og det gikk helt fint det.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, er enig med de andre. Si det slik at han kan ta hensyn til det, og også senker "kravene" sine.

Hva er disse kravene alle snakker om?

Skrevet (endret)
Hva er disse kravene alle snakker om?
Jeg skrev det i anførselstegn. ;)

Jeg regner med vi (?) mener at en som er jomfru ofte ikke er den som er mest frampå, kommer med forslag om stillinger, f.eks., erfaren, osv., noe som gutten kanskje tror og håper. Sier hun at hun er jomfru har hun en "lovlig grunn" til å være usikker på hva hun skal gjøre, f.eks.

Forklarte jeg det idiotisk nå? :klø:

Endret av Wind
Skrevet
Hei..

er altså en jente på 24..som erjomfru...men vil ha sex med han jeg er med nå..

må jeg si det til han?vil han merke det??har virkelig IKKE lyst:( ..virkelig ikke..

Det er ikke flaut å fortelle at man er jomfru.

Jeg har en venninne som IKKE fortalte at hun var jomfru. Hennes første gang ble hun tatt bakfra med buksene rundt anklene. Ja, han merket at hun blødde. Hun løy og sa "oops har visst fått mensen". Jeg tror ikke han var så dum at han ikke skjønte hva som egentlig foregikk.

Jeg fortalte jeg var jomfru, og han var veldig opptatt av å være forsiktig. Noe jeg satte stor pris på.

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Jeg er en jente på 23 som også er jomfru, og litt i samme problemstilling som deg. For min egen del så tenker jeg det kunne vært fint å si det så jeg slipper å bekymre meg over det. Men er litt redd for hvordan det blir motatt da...

Jeg ser mange skriver her at for gutter vil det ofte være positivt at en jente er jomfru...Til evt gutter: det er ikke negativt at en jente er jomfru eller?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er en jente på 23 som også er jomfru, og litt i samme problemstilling som deg. For min egen del så tenker jeg det kunne vært fint å si det så jeg slipper å bekymre meg over det. Men er litt redd for hvordan det blir motatt da...

Jeg ser mange skriver her at for gutter vil det ofte være positivt at en jente er jomfru...Til evt gutter: det er ikke negativt at en jente er jomfru eller?

For en gutt er det jo bare det beste som finnes da. Du er urørt, kan starte fra bunnen uten fordommer og andre uvaner som en har lagt seg til. Slipper å fortelle om hvor mange du har hatt sex med. Gutten trenger ikek tenke på hvor mange du har liggi med og om hvorda de var i forhold. Se på deg selv som en skatt, tror ingen ville sett på dette som negativt, ikke om de vil ha et forhold.

Bare for å få seg et ligg så hadde det vel kanskje slått litt i feil retning.

Gjest Alkaline
Skrevet

Hvorfor vil du ikke si det? Det er da ingenting å være flau for. Han vil nok bare sette pris på det og om det skulle komme en blødning når hinnen gjennomtrenges vil han ikke få panikk ;) hihi

Gjest Gjest
Skrevet

De aller, aller fleste vil synes det er stort å være din første, og det kan jo være greit for ham at han vet at du er litt usikker, at han tar det litt rolig, osv.

Hvis du syns det gjør vondt, skal du bare bite tennene sammen og late som ingenting da?

Jeg var også ganske voksen første gangen, han var 7 år eldre, og jeg tror han syns det var helt topp. Så var han veldig søt og forsiktig og spurte om det gikk bra, at jeg måtte si ifra hvis det gjorde vondt osv. Jeg tror dette medførte at det ble en utrolig flott og følelsesladet opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...