Gjest Jens P. Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Suging av kukk er en kunst alt for få damer kan. Derfor er det meget viktig å ta vare på og oppmuntre de som virkelig kan dette.
Rioja Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg sier som Anne-Kath. Hærland: "Hadde det kommet Nugatti..." :gjeiper: 2
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Takke meg til pikk-naturell! Det er jo slik den SKAL smake. Hadde det smakt nugatti hadde jeg fått panikk... (og lurt på om vi kom til å få små brune barn) Mitt tips er nyt det, da blir det best for begge to! 1
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Takke meg til pikk-naturell! Det er jo slik den SKAL smake. Hadde det smakt nugatti hadde jeg fått panikk... (og lurt på om vi kom til å få små brune barn) Mitt tips er nyt det, da blir det best for begge to! KW tar den vel uvasket også? :gjeiper: 1
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Den trenger absolutt ikke være nyvasket å smake såpe nei... Alvorlig talt, man må da kunne være spontane!?!? 1
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Øh naturell betyr at den smaker pikk, og det bør den smake...
Leiah Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Øh naturell betyr at den smaker pikk, og det bør den smake... Nei takk til skitten pikk! Er den uvasket kan man gjøre andre ting enn å suge den 1
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Naturell betyr IKKE SKITTEN... Hallo!!! Det betyr at jeg ikke syns den trenger smøres med noe smak for å smake godt, ei heller såpe eller parfyme. Og nei, den trenger ikke være nyvasket, som i "Jeg suger deg bare hvis du dusjer først!" Men det betyr ikke skitten.... (for meg)
Gjest KateW Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Alt jeg prøvde å si var at jeg ikke syns sex bare kan skje når man akkurat har dusjet. Det betyr ikke at jeg tenner på skitt... Hvor vanskelig må man være? Og til siste gjest, det er vel neppe PIKKEN som er renslig? Det er vel mannen som vasker den????? 2
camilla* Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 og så må jo dama få lov da - å være litt spontan - når hun vil suge når mannen om mannen føler seg litt svett så hva så - ny svette lukter MANN. Sexy mannen som kommer inn f.eks. ... hvorfor takke nei?? - og hvorfor skal det smake såpe? Såpe smaker ikke akuratt digg Suging av kukk er en kunst alt for få damer kan. Derfor er det meget viktig å ta vare på og oppmuntre de som virkelig kan dette. og la jenta slippe til øvelse gjør "mester" - husk det gutter !! 1
#Angel# Skrevet 18. mars 2009 #12 Skrevet 18. mars 2009 Men ja, gutter er nok flinkere til å suge enn jenter. 1
Gjest Gjest_jente 28_* Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Joda, erotikknett er bra. Problemet er at typen så og si aldri kommer kun ved suging. Trodde jeg var god på det, men problemet for han er at han ronker for hardt:(
Gjest Papirkurven Skrevet 18. mars 2009 #14 Skrevet 18. mars 2009 Jeg vil ihvertfall at den skal være ren, om ikke badet i såpe eller parfyme rett før. men den trenger heller ikke å smøres med nugatti eller honning, den kan godt smake naturlig kuk.
mariaa Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 Jeg sier som Anne-Kath. Hærland: "Hadde det kommet Nugatti..." :gjeiper: Haha Var på showet jeg også, og holdt på å le meg ihjel av akkurat den vitsen!
Ethereal Skrevet 18. mars 2009 #16 Skrevet 18. mars 2009 Alt jeg prøvde å si var at jeg ikke syns sex bare kan skje når man akkurat har dusjet. Det betyr ikke at jeg tenner på skitt... Hvor vanskelig må man være? Og til siste gjest, det er vel neppe PIKKEN som er renslig? Det er vel mannen som vasker den????? Herregud. Nå syns jeg folk gir deg unødvendig mye drittslenging og kritikk her. Jeg er helt enig med deg, og skjønner hva du mener. Jeg hadde ikke akkurat sugd en fyr som akkurat hadde komet hjem fra en uke på festival, og ikke dusja siden den dagen han dro. Men det må da kunne gå an å suge en fyr selv om han ikke har kommet rett fra dusjen. Spontanitet gir et bedre sexliv. Hvis man på død og liv skal vaske pikken hver gang, blir det ikke mye spontanitet... 1
Helen Skrevet 18. mars 2009 #17 Skrevet 18. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Red headed girl Skrevet 18. mars 2009 #18 Skrevet 18. mars 2009 Den trenger absolutt ikke være nyvasket å smake såpe nei... Alvorlig talt, man må da kunne være spontane!?!? I so agree! :D
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mars 2009 #19 Skrevet 18. mars 2009 Suging av kukk er en kunst alt for få damer kan. Derfor er det meget viktig å ta vare på og oppmuntre de som virkelig kan dette. Mange jenter kan nok ikke suge slik menn ønsker å bli sugd, det har du rett i. Når det er sagt, kan alt læres med en god veileder og alle trenger oppmuntring. En del jenter suger for hardt. Som en eks av meg sa: Enkelte prøver å suge lakenet opp gjennom ræva på meg! Og noen er for forsiktige eller blir for ivrige med tenna. Øvelse gjør mester, på alle områder. 1
Hinata Skrevet 19. mars 2009 #20 Skrevet 19. mars 2009 Mange jenter kan nok ikke suge slik menn ønsker å bli sugd, det har du rett i. Når det er sagt, kan alt læres med en god veileder og alle trenger oppmuntring. En del jenter suger for hardt. Som en eks av meg sa: Enkelte prøver å suge lakenet opp gjennom ræva på meg! Og noen er for forsiktige eller blir for ivrige med tenna. Øvelse gjør mester, på alle områder. Også er det jo det at menn liker det forskjellig, og jenter er absolutt ingen tankelesere. Tror mange menn kunne ha blitt sugd bedre dersom de kunne ha sagt i fra hva de liker. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå