Reveal Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Vi går mot sommeren- høytid for skalldyr! Jeg elsker skalldyr- og spiser dette året rundt- men gleder meg ekstra til å sitte på verandaen å kose meg:-) Men; jeg føler at jeg "gror fast" i de samme variantene, så tenkte jeg derfor skulle starte en skalldyrtråd. Kan jo starte selv. På fredag står dette på menyen: Forrett: Gambas alioli: Hovedrett: Muoles dark bayer Begge serveres med lyst brød og godt weissbeer til :-) Værsågod neste- del dine favoritter og anbefalinger!
Gjest Ludovie Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er veldig glad i denne krabbeoppskriften. Jeg ser at osten har falt ut av ingredienslisten, men brødsmulene skal altså blandes med finrevet ost. I originaloppskriften står det at man skal bruke en engelsk ost som heter Berkswell. Den får man jo ikke tak i her til lands, men manchego er et bra substitutt.
Gjest Elastica Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Mitt tips er å spise reker i februar og mars, og ikke vente til sommeren. Det er nå de er best!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå