Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #21 Del Skrevet 25. mars 2009 Lykke til:) Skriv hvordan det går da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 25. mars 2009 Lykke til:) Skriv hvordan det går da:) Ja, skal avgi full rapport:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. mars 2009 #23 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil bare fortelle at jeg skal treffe han igjen nå ikveld:) Gleder meg, men gruer meg også noe sinnsykt, hehe!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 25. mars 2009 #24 Del Skrevet 25. mars 2009 ¨Går nok supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 26. mars 2009 Det gikk overhodet ikke bra Var ute sammen, og vi hadde det veldig hyggelig sammen, og vi hadde det morsomt. Sa hadet til hverandre med en god klem, og jeg var lykkelig. Men... Så sender han plutselig en mld og sier det at han liker meg godt, men vil ikke ha noe forhold. Jeg er bare så lei meg nå Jeg er så kjempeforelsket i han, så det kom som et skikkelig slag i hjertet:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #26 Del Skrevet 26. mars 2009 Det gikk overhodet ikke bra Var ute sammen, og vi hadde det veldig hyggelig sammen, og vi hadde det morsomt. Sa hadet til hverandre med en god klem, og jeg var lykkelig. Men... Så sender han plutselig en mld og sier det at han liker meg godt, men vil ikke ha noe forhold. Jeg er bare så lei meg nå Jeg er så kjempeforelsket i han, så det kom som et skikkelig slag i hjertet:( Uff da. Jeg hadde ikke trodd det skulle gå sånn, ut ifra det jeg leste. Det eneste jeg kan si er at det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thomas24 Skrevet 26. mars 2009 #27 Del Skrevet 26. mars 2009 Uff, det var jo dumt da Men du treffer nok en annen, og blir sikkert bedre med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 26. mars 2009 Hadde bare så inderlig håpt at det skulle bli oss, men sånn gikk det nå ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mars 2009 #29 Del Skrevet 27. mars 2009 Hadde bare så inderlig håpt at det skulle bli oss, men sånn gikk det nå ikke:( Hm, det var trist å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 27. mars 2009 Dere er så gode alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #31 Del Skrevet 27. mars 2009 Hadde bare så inderlig håpt at det skulle bli oss, men sånn gikk det nå ikke:( Det er jo bedre at han sa fra om dette med en gang, enn at han gikk inn i et forhold med deg på feil premisser. På denne måten blir det jo lettere for deg også, jeg vet det er vondt, men det ville nok vært verre om en stund. Det er jo lettere å takle en avvisning, enn et forhold som ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrnice Skrevet 27. mars 2009 #32 Del Skrevet 27. mars 2009 Det var ivertfall voksent gjort av ham. Bedre at folk sier i fra tidlig, enn etter flere måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #33 Del Skrevet 28. mars 2009 Hva nå? Mannen skal selvsagt ta initiativ til videre fremgang. Ellers er han en tøffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg123 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 29. mars 2009 Ting går litt bedre nå Har forstått nå at det aldri vil bli oss uansett, og at vi kun er venner. Får lete etter noen andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå