Gå til innhold

jernmangel? gravid? alvorlig syk?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

de siste ukene har jeg prøvd å få en sundere livsstil som har resultert i lite karbohydrater, mindre mat generelt. har nok noen dager spist FOR lite... og mye av samme type kost.. etter to uker ca har jeg fått plutselige brunaktig blødninger når jeg er på do og når jeg har samleie... jeg har også vert veldig irritabel, unormalt sinna for lite (det kan skyldes mange andre ting.. eller i tillegg påvirke.. har ikke jobb, har akk flytta inn i hus og lite penger til det man trenger.. og sliter med regningene litt..) så det har gått litt utover forholdet til meg å min kjære..

jeg har også vert uNORmalt slapp og litt pipete i pusten.. blir sliten av bare å gå opp trappa nermest.. og greit, jeg trenger nok å komme meg ut mer å mosjonere men er unormalt slitsomt.. jeg er absolutt ikke overvektig (helt normal til slank)

hva kan dette være????? noen tror gravid, men jeg føler jeg blør for mye til det.. noen tror jernmangel, jeg har hatt mistanke om jernmangel i mange år egentlig, men aldri sjekka d... men blødningene ? jeg går på jasmine pillene og hadde ikke glemt en eneste pille når jeg begynte å blø, og var midt i brettet...

har vert ganske redd, spes igår når jeg ble så sliten at jeg ikke klarte en bitteliten roOlig joggetur engang.. før jeg følte jeg skulle døø.. evt spy..

håper noen vet.. har tenkt på både gyn og blodprøve hos lege..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert noen leger her inne også , men jeg tror ikke du får noe riktig svar herfra.

Det blir jo bare antakelser, mange symptomer er felles for mange sykdommer/situasjoner, så man kan jo anta i det vide og det brede...

Det er ofte farligere å sitte å tenke slikt selv, så jeg ville egentlig bare kommet meg til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...