Gjest Fillipe Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 Ok, nå har det seg sånn at Jeg og kjæresten min er kommet fram til at hun skal prøve å fjerne håret nedentil, men er veldig i tvil om hvordan hun skal gripe det fatt? Dette er første gangen hun prøver, så hun er litt redd for nupper å kløe. I den anledning har jeg noen spørsmål. Epilator: Noen som har erfaringer med disse nedentil? gjør det veldig vondt, og hvordan blir resultatet? Hvor lenge varer det? Voks: er dette lett å gjøre selv? Må det kombineres med andre metoder? Brazillian Wax: Hvor mye koster det? Hårfjerningskrem: Har sett flere tråder on dette, men det virker som det er så mange forskjellige svar. funker dette bra? Høvel: Har intrykk av at dette blir mest brukt, men egentlig er det minst effektive, og mest tungvinne redskapet. Man må liksom nesten holde på hver dag. Er dette tilfelle? Laser: Leser at dette er dyrt. HVOR dyrt? noen som har en pris på dette? Er det bare å begynne å spare? Det ble mange spørsmål, men hvis dere ikke har tid til å hjelpe et stakkars forkomment kjærestepar , så vil vi gjerne vite hva som er det letteste og beste å starte opp med? Har forresten en boks med Blitz Blank liggende, er dette noe å satse på? På forhånd takk...
mowgli Skrevet 9. juli 2003 #2 Skrevet 9. juli 2003 Hei! Har ikke prøvd alle variantene du lister opp men: Høvel: jeg får nupper og hårene vokser ganske fort ut igjen :cry: Hårfjerningskrem: ikke vellykket, noe skikkelig griseri :cry: Vokse hjemme: skal jeg prøve imorgen Vokse i hudpleiesalong: ANBEFALES, hårene er borte i 3-4 uker.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #3 Skrevet 10. juli 2003 Jeg bruker barberhøvel, synes ikke det er noe problem, tar den med i dusjen hver dag, da slipper en unna kløe ol
Lisemor Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Samboeren barberer med 1-2 ganger i uka. Hadde kløe i begynnelsen,men det gikk fort over.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juli 2003 #5 Skrevet 10. juli 2003 Det beste du kan gjøre er å bestille brazilian wax i hudpleiesalong. Det koster ca 250-300 kroner og gir uten tvil det beste og peneste resultatet. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #6 Skrevet 10. juli 2003 skjønner ikke kossn folk kan klare å tenne på hårløse kjønn jeg, blir kvalm av å høre om slikt. sykt samfunn vi har.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juli 2003 #7 Skrevet 10. juli 2003 skjønner ikke kossn folk kan klare å tenne på hårløse kjønn jeg' date=' blir kvalm av å høre om slikt. sykt samfunn vi har.[/quote'] Takk til deg! Minnie
Annie Skrevet 10. juli 2003 #8 Skrevet 10. juli 2003 skjønner ikke kossn folk kan klare å tenne på hårløse kjønn jeg' date=' blir kvalm av å høre om slikt. sykt samfunn vi har.[/quote'] Skjønner ikke at folk tenner på kjønn som er helt pelskledde jeg! ÆSJ!!!
*nora* Skrevet 10. juli 2003 #9 Skrevet 10. juli 2003 Skjønner ikke at kvinner orker å gå med så mye pels der nede jeg! Etter min mening er det upraktisk når man har mensen og utflod. Blærk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå