Gå til innhold

Vekk med håra, Hvilken metode?

Anbefalte innlegg

Gjest Fillipe
Skrevet

Ok, nå har det seg sånn at Jeg og kjæresten min er kommet fram til at hun skal prøve å fjerne håret nedentil, men er veldig i tvil om hvordan hun skal gripe det fatt?

Dette er første gangen hun prøver, så hun er litt redd for nupper å kløe.

I den anledning har jeg noen spørsmål.

Epilator: Noen som har erfaringer med disse nedentil? gjør det veldig vondt, og hvordan blir resultatet? Hvor lenge varer det?

Voks: er dette lett å gjøre selv? Må det kombineres med andre metoder?

Brazillian Wax: Hvor mye koster det?

Hårfjerningskrem: Har sett flere tråder on dette, men det virker som det er så mange forskjellige svar. funker dette bra?

Høvel: Har intrykk av at dette blir mest brukt, men egentlig er det minst effektive, og mest tungvinne redskapet. Man må liksom nesten holde på hver dag. Er dette tilfelle?

Laser: Leser at dette er dyrt. HVOR dyrt? noen som har en pris på dette?

Er det bare å begynne å spare?

Det ble mange spørsmål, men hvis dere ikke har tid til å hjelpe et stakkars forkomment kjærestepar :wink: , så vil vi gjerne vite hva som er det letteste og beste å starte opp med?

Har forresten en boks med Blitz Blank liggende, er dette noe å satse på?

På forhånd takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke prøvd alle variantene du lister opp men:

Høvel: jeg får nupper og hårene vokser ganske fort ut igjen :cry:

Hårfjerningskrem: ikke vellykket, noe skikkelig griseri :cry:

Vokse hjemme: skal jeg prøve imorgen

Vokse i hudpleiesalong: ANBEFALES, hårene er borte i 3-4 uker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker barberhøvel, synes ikke det er noe problem, tar den med i dusjen hver dag, da slipper en unna kløe ol

Skrevet

Samboeren barberer med 1-2 ganger i uka.

Hadde kløe i begynnelsen,men det gikk fort over.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å bestille brazilian wax i hudpleiesalong. Det koster ca 250-300 kroner og gir uten tvil det beste og peneste resultatet.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

skjønner ikke kossn folk kan klare å tenne på hårløse kjønn jeg, blir kvalm av å høre om slikt. sykt samfunn vi har.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
skjønner ikke kossn folk kan klare å tenne på hårløse kjønn jeg' date=' blir kvalm av å høre om slikt. sykt samfunn vi har.[/quote']

Takk til deg!

Minnie

Skrevet
skjønner ikke kossn folk kan klare å tenne på hårløse kjønn jeg' date=' blir kvalm av å høre om slikt. sykt samfunn vi har.[/quote']

Skjønner ikke at folk tenner på kjønn som er helt pelskledde jeg! ÆSJ!!!

Skrevet

Skjønner ikke at kvinner orker å gå med så mye pels der nede jeg! Etter min mening er det upraktisk når man har mensen og utflod. Blærk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...