Gå til innhold

Menns intensjoner

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Hvis gutter/menn virkelig kan gjøre ekstremt mye for å få sex (type være villige til å tilbringe tid edru, være interessert ved spørsmål, finne å ting, vise oppmerksomhet osv osv osv - altså akkurat de samme tingene man ville gjort hvis man var interessert i noe mer - hvordan kan man da ialleste vite hva de vil?

HERREGUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hvis gutter/menn virkelig kan gjøre ekstremt mye for å få sex (type være villige til å tilbringe tid edru, være interessert ved spørsmål, finne å ting, vise oppmerksomhet osv osv osv - altså akkurat de samme tingene man ville gjort hvis man var interessert i noe mer - hvordan kan man da ialleste vite hva de vil?

HERREGUD!

Det lyser av forelskede øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Det lyser av forelskede øyne, du, liksom... Man kan ikke vite hva de vil... det er det som er hele jævla problemet. Man må bare leve med det. Og vite hva man selv vil. Helvetes dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
haha! Det lyser av forelskede øyne, du, liksom... Man kan ikke vite hva de vil... det er det som er hele jævla problemet. Man må bare leve med det. Og vite hva man selv vil. Helvetes dritt..

Nei, skal ikke være slik. Se rundt deg, det er mange forhold basert på kjærlighet der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet ganske så kjapt hva de er ute etter eller hva de vil...er ikke så vanskelig å oppdage forskjellen...en forelska mann er ganske så lett gjenkjennelig.

Hvis man må undre på om de er det...så har du egentlig svaret der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Jeg vet ganske så kjapt hva de er ute etter eller hva de vil...er ikke så vanskelig å oppdage forskjellen...en forelska mann er ganske så lett gjenkjennelig.

Hvis man må undre på om de er det...så har du egentlig svaret der....

Hvordan da mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

En mann som er forelsket eller interesert i noe mer med deg, behandler deg på en helt annen måte, viser interesse som er svært tydelig.

Han viser initiativ og er til stede..Er nysgjerrig på deg som person, ønsker å vite hvem du er og hva du liker.

Er ofte ekstra respektfull og hensynsfull mot deg ...og opptatt av at du anser han som en bra mann. ( selv om han ikke er det) Men fordi at han gjerne vil være det..men vil gjerne finne enn kvinne som gjør han til en bedre mann..

Når menn virkelig vil ha noe...og ikke bare instinkter som styrer...så er de ganske så pågående..da de prøver å "selge" seg selv til deg...så blir de så snille! ...

En mann som ikke er så interesert er ikke så snill, er ikke tilstede, er ikke så hensynsfull etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
En mann som ikke er så interesert er ikke så snill, er ikke tilstede, er ikke så hensynsfull etc...

Jo, det er han, om han har lyst på sex og er er oppegående nok til å skjønne at det øker sjansene for å få dama til sengs. Og tro det eller ei, forbausende mange menn er ganske oppegående. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Jo, det er han, om han har lyst på sex og er er oppegående nok til å skjønne at det øker sjansene for å få dama til sengs. Og tro det eller ei, forbausende mange menn er ganske oppegående. ;)

Ja det er nettopp det jeg mener! Hvordan i all verden skal man kunne skille mellom de med følelser og de som kun har pikk:P Nei takke meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det lyser av forelskede øyne.

Pfft.

Øynene hans kan lyse som en 150 watts halogenlampe uten at det trenger å bety noe.

Faktisk så kan han til og med være forelsket og oppføre seg som en som er det, men likevel finne ut etter et par måneder at det egentlig bare var begjær likevel og at det er på tide å gå videre til neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

HERREGUD!

Jeg tror at menn blir oppriktig forelsket i deg. Men når de oppdager hvem du er, stikker de av. Derfor må du være deg selv helt fra begynnelsen av slik at de ikke forelsker seg i en annen. Kutt ut sminke, vær sur og grinete og klag på alt han gjør. Om han da forelsker seg, er han din for evig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann O. Nym 2

Her er ts inne på noe som jeg selv har lagt merke til også, for ikke å si erfart. Det er forbausende mange utspekulerte mannfolk på denne planeten. Uttrolig at så mange av de kan leke slik med andres følelser.

Menn er stort sett noe herk, og noe man burde holde seg langt unna. De snille og greie, er dessverre opptatt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig. I gamledager ble dere slått i hodet med klubbe og vondtatt hver og en når vi mannfolk ville ha sex.

I dag sitter hvertfall dere med makten, vi menn er taperene som er utstyrt med et stort behov vi aldri får tilfredstillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Har kjent en hel haug med kjempe attraktive "players" da..så jeg er nok ganske så godt trent i å kjenne igjen bullshit og det som er ekte vare..og de damene som ble "rundlurt" av disse gutta...må jeg nesten tro ville blir lurt...eller lurte seg selv..

En mann med gode intensjoner lar deg få vite det ganske tydelig innen noen uker..snakker ikke om speeddating og intensjoner da.

Hvis en mann er usikker så er han usikker...er han virkelig interesert så er han det...og er han ute for å leke seg litt på sjarmen å få napp her og der..så er det ganske gjennkjennelig også...menn er ganske enkle dyr..ikke så infløkte som kvinner.

Og de fleste menn vil ha noe av " verdi" så når de er imponert av noe, så øker sannelig verdien også..desperate kvinner er sjelden en manns drøm, sånn utenom soverommet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

SÆRLIG! Alle tegn på interesse og forelskelse kan være til stede. Store ord og handlinger finner sted. Sexen er fantastisk. Han SIER til og med at han er forelsket og glad i deg, til og med ELSKER deg. Det varer seks måneder. Så skjer det en endring. Gudene vet hvorfor. Han forteller ikke hva som skjer, gir deg ingen sjanse til å endre på noe. Men han forteller deg fortsatt at han er glad i deg. Sexen er fortsatt fantastisk - også for han - sier han i det minste og det ser slik ut. Etter to år med dette, så blir du dumpet på et verst tenkelige tidspunkt. Og for å dreie kniven rundt et par ganger til, får du høre at han ALDRI har vært forelsket i deg. Og en masse tullete greier som det hadde vært superlett å ordne opp i, hvis man hadde fått VITE om det og at det faktisk var så VIKTIG. Tusen takk, liksom! Menn er enkle å forstå?! Man kan alltid lukte om en mann er forelsket eller interessert?! NIKS!!!

Mitt råd er: Ton aldri flagg! La dem lure så lenge som overhodet mulig! Da forblir de i jaktfasen og man får noe ut av dem mye lenger. Er han god i senga, så gled deg over det, glem resten.

Sorry! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fyren
SÆRLIG! Alle tegn på interesse og forelskelse kan være til stede. Store ord og handlinger finner sted. Sexen er fantastisk. Han SIER til og med at han er forelsket og glad i deg, til og med ELSKER deg. Det varer seks måneder. Så skjer det en endring. Gudene vet hvorfor. Han forteller ikke hva som skjer, gir deg ingen sjanse til å endre på noe. Men han forteller deg fortsatt at han er glad i deg. Sexen er fortsatt fantastisk - også for han - sier han i det minste og det ser slik ut. Etter to år med dette, så blir du dumpet på et verst tenkelige tidspunkt. Og for å dreie kniven rundt et par ganger til, får du høre at han ALDRI har vært forelsket i deg. Og en masse tullete greier som det hadde vært superlett å ordne opp i, hvis man hadde fått VITE om det og at det faktisk var så VIKTIG. Tusen takk, liksom! Menn er enkle å forstå?! Man kan alltid lukte om en mann er forelsket eller interessert?! NIKS!!!

Mitt råd er: Ton aldri flagg! La dem lure så lenge som overhodet mulig! Da forblir de i jaktfasen og man får noe ut av dem mye lenger. Er han god i senga, så gled deg over det, glem resten.

Å "lure" en forelsket jente er det letteste i verden, når du sier det hun ønsker å høre da tror hun på det fordi hun vil tro på det...

Når så alle andre småting og tegn dukker opp blir hun usikker, men igjen hvis du forteller det hun vil høre og kanskje gir henne rett på diverse ting så ser a igjennom fingrene med det viktige.. og man kan holde på som før.

Om mannen drar deg med for å møte vennene hans, tar deg med på ting han har som hobby, trener med deg eller rett og slett bruker det meste av sin tilgjengelige fritid med deg, uten at det må lede til sex. - Ja da er intensjonen hans sannsynligvis noe annet og mer enn bare fysisk tilfredsstillelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Tja, vet du. Jeg har sannelig vært sammen med menn som har gjort alt du nevner også jeg - sånn bortsett fra å bruke det meste av sin fritid på meg da - og allikevel har det vært piss! Mange menn ønsker seg faktisk en aktivitetskamerat og fint hvis hun er jente. Det trege skinnet jeg var sammen med, var GLAD når han kunne dykke sammen med meg og SLAPP å ha sex med meg. JEG var mer ivrig på sex enn dykking.

Jeg er enig med deg i EN ting. Dersom han bruker mesteparten av fritiden sin på deg, så er det et GODT tegn, gjør han det ikke, så er det et VELDIG dårlig tegn. Men når det er sagt, så har sannelig den typen jeg nevnte tidligere, brukt mesteparten av fritiden sin på meg også, samt ryddet plass til enda mer fritid sammen med meg. Og HAN syntes heller ikke at det alltid skulle være sex når vi traff hverandre. Det var JEG som var mest opptatt av sex der også. Så jeg sier igjen, jeg, SORRY, ingen sikre tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fyren
Tja, vet du. Jeg har sannelig vært sammen med menn som har gjort alt du nevner også jeg - sånn bortsett fra å bruke det meste av sin fritid på meg da - og allikevel har det vært piss! Mange menn ønsker seg faktisk en aktivitetskamerat og fint hvis hun er jente. Det trege skinnet jeg var sammen med, var GLAD når han kunne dykke sammen med meg og SLAPP å ha sex med meg. JEG var mer ivrig på sex enn dykking.

Jeg er enig med deg i EN ting. Dersom han bruker mesteparten av fritiden sin på deg, så er det et GODT tegn, gjør han det ikke, så er det et VELDIG dårlig tegn. Men når det er sagt, så har sannelig den typen jeg nevnte tidligere, brukt mesteparten av fritiden sin på meg også, samt ryddet plass til enda mer fritid sammen med meg. Og HAN syntes heller ikke at det alltid skulle være sex når vi traff hverandre. Det var JEG som var mest opptatt av sex der også. Så jeg sier igjen, jeg, SORRY, ingen sikre tegn.

Ikke altid gutta veit hva de vil heller.. Da blir det slik som du sier - han prøver å få følelser for deg ved å opptre som om han hadde det, snill og naiv type ganske sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Enhver første fase i forplantningsleken: forelskelse og seksuell tiltrekning. Andre fase: Romantisk kjærlighet. Tredje fase: Tilknytning. Dette er faser som skal sikre forplantning og trygge rammer for eventuelt avkom.

At man ikke går til andre fase betyr nødvendigvis ikke at mannen er en utspekulert gris. Det kan simpelthen bety at han ikke er interessert i mer (med deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å legge til: Ingen kaller en jente for player dersom hun etter noen måneder finner ut at dette ikke er mannen i hennes liv (og hun har hatt sex med vedkommende). Da er det gjerne sympati-nikk fra Samantha og Jeg-husker-ikke-hva-de-heter og ny jakt (akkurat som hankjønn). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...