Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I leigekontrakten min står det at jeg ikke ha lov å installere hvitevarer? Mener de da at jeg bare ikke kan sette inn vaskemaskin ol, eller gjelder dette et fryseskap også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner hvitevarer som ovn, kjøleskap,vaskemaskin,oppvaskemaskin, fryser, fryseskap osv jeg da... så høres da rart ut at du ikke kan ha noe av dette...høyst uvanlig å ikke ha tilgang til slikt...

Skrevet (endret)
regner hvitevarer som ovn, kjøleskap,vaskemaskin,oppvaskemaskin, fryser, fryseskap osv jeg da... så høres da rart ut at du ikke kan ha noe av dette...høyst uvanlig å ikke ha tilgang til slikt...

Der er kjøleskap og kokeplate fra før, men kunne tenkt meg å ha med et fryseskap og en hybelkomfyr. Men jeg installerer vel ikke noe om jeg setter inn en fryser?

Endret av venus_
Gjest Cupcakes
Skrevet

kanskje de mener at du ikke har lov til å installere intigrerte hvitevarer?? høres jo veldig rart ut å ikke få lov til å ha kjøleskap, vaskemaskin, fryseskap osv. følgte det med noen hvitevarer til leiligheten da??

Skrevet

for meg så høres det ut som de mener hvitevarer som må installeres. Som oppvaskmasink, vaskemaskin osv. En fryser er det jo bare å plugge i kontakten på :)

Hvorfor ikke sende en melding til utleier og spørre?

Skrevet
kanskje de mener at du ikke har lov til å installere intigrerte hvitevarer?? høres jo veldig rart ut å ikke få lov til å ha kjøleskap, vaskemaskin, fryseskap osv. følgte det med noen hvitevarer til leiligheten da??

Ja var det jeg og tenkte, som vaskemaskin, oppvaskmaskin. Her er kjøleskap og kokeplater fra før.

Skrevet
for meg så høres det ut som de mener hvitevarer som må installeres. Som oppvaskmasink, vaskemaskin osv. En fryser er det jo bare å plugge i kontakten på :)

Hvorfor ikke sende en melding til utleier og spørre?

Jeg er vel egentlig redd for å få nei :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Har du strøm inkludert i leien? Kanskje det er derfor de ikke vil at du skal ha noe som er kjent for å ta litt strøm?

Skrevet
Har du strøm inkludert i leien? Kanskje det er derfor de ikke vil at du skal ha noe som er kjent for å ta litt strøm?

Det er strøm inkludert ja.

Gjest Gjest
Skrevet

Fryser og kjøleskap er jo bare en gjenstand man kjøper. Når man får den så putter man i kontakten og det virker. Blir jo nesten som en TV, så jeg synes det høres forferdelig rart ut om de kan bestemme det. Det trengs ikke å instaleres, det står bare der, så hva skulle da problemet være?

Jeg synes du skal sende et brev. Får du nei (noe jeg ikke tror?) så er det bare å spørre hvorfor.

Skrevet

Hmm, akkurat det jeg tenkte på også. Tror du har en gnien utleier som er redd for strømregningen sin. Aldri hørt om et slikt "forbud" før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...