Hexagon Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hva er det normalt å betale for undersøkelse, 4 røntgenbilder, bytte to fyllinger (den ene har falt ut, den andre må fjernes) og bore/fylle tre hull (det ene hullet er ganske lite? Blir veldig glad hvis noen vet sånn ca
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hva er det normalt å betale for undersøkelse, 4 røntgenbilder, bytte to fyllinger (den ene har falt ut, den andre må fjernes) og bore/fylle tre hull (det ene hullet er ganske lite? Blir veldig glad hvis noen vet sånn ca Vel, jeg var nettopp hos tannlegen, og tok tre bilder, det kostet meg 300 kr. Vil tro at for det du skal kan det nok komme til å koste et sted mellom 3-5000...
Frk Johansen Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Bildene er det jo lett å få pris på, likeså hygienetillegg som mange tar for munnbind, hansker etc, ellers tror jeg det med fyllinger etc kommer helt an på hvor fyllingen ligger og hvor dypt hullet er, men du kan sikkert be om en forhåndspris om du vil sjekke flere men ulempen er jo at man må i stolen og få tatt røntgen hos alle sammen.
desert_rose Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Noen som vet ca. hva utskifting av en proselenkrone, skalfasett på en fortann samt bleking vil koste?
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Ta en ringerunde og spør. Det gjør jeg alltid om jeg skal ha gjort noe spesielt, det er store prisforskjeller. Da jeg var student sporet jeg alltid opp tannlegene som hadde studentrabatter. Ofte kan man få gjort ting billig på tannlegehøyskolen, men man kan også oppleve at det blir noe kaving og at det tar litt tid før de får gjort seg ferdig her.
Frk Johansen Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Jeg satte inn en krone akkurat på en tann, det kostet kr 5300,- for forundersøkelse, røntgen mm. Surt, men nødvendig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå