Gjest Gjest_Cerazette Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er det noen som har opplevd at mensen ikke har kommet tilbake etter å ha sluttet med Cerazette?? Jeg hadde regelmessig mens før jeg begynte med tablettene, men fant ut etter 1 brett at disse ikke helt passet for meg. Men så er det jo dette: Jeg har ennå ikke fått mensen tilbake jeg. Setter pris på tilbakemeldinger
Pasha Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Det er jo ikke uvanlig at det tar litt tid før mensen kommer tilbake
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Hvordan går det? Har mensen kommet tilbake? Jeg lurer på det samme nemlig.....når får jeg tilbake mensen etter endt bruk.. hadde stabile sukluser før jeg begynte, nå er det baaaare tull
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå