Gå til innhold

Syden for første gang


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Vi tenker oss på charterferie til syden for første gang i år, og lurer veldig på hvor vi skal dra. Jeg aner rett og slett ikke hvor det er fint, og hvor vi bør styre unna. Har bladd litt i en Ving og en Startour katalog, men der ser jo alt så fint og flott og perfekt ut.

Vi er i et par i slutten av 20-årene. Ønsker et sted med bra standard på overnatting, kort vei til en fin strand og gjerne i/i nærheten av en liten by med litt butikker, restauranter og slikt. Vi er ikke på jakt etter noe voldsomt uteliv, så helst ikke et slikt sted som masse fjortisser drar på fyllatur.

Er det noen som har noen tips? Gjerne med hotellanbefaling også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiathos liker jeg godt :Nikke: Fine strender og koselig by med voksent klientell! Mange søte små butikker og hyggelige restauranter.

Ellers er det jo fint på Mallorca og Ibiza! Kjempefine strender og både Palma og Ibiza by har mye å tilby :Nikke:

Selv bodde jeg i Palma Nova da jeg var på Mallorca, det var nok litt for nært Magaluf og for mye fjortisfyll, men det finnes andre muligheter! :)

Ibiza har noen av middelhavets beste strender og en av Europas best bevarte gamlebyer (Ibiza town)

Bare hold dere unna San Antonio - engelskmennene sitt mekka med mye fyll :) - men Sunset strip hvor Cafe del Mar, Mambo etc. ligger er verdt flere besøk!

Eneste minuset med Ibiza er at hotell er rimelig dyrt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...