Gå til innhold

Pollen? NÅ?!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Haugesundområdet. Bare jeg som nyser og er slapp?

Pollenvarslingene på nett stoler jeg av erfaring lite på. (Når bilene er gule og det blir regnet som "lite spredning" ga jeg opp)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lily1
Skrevet

Jeg måtte begynne med allergimedisiner allerede i begynnelsen av februar, så det er ikke bare du som merker det nei.

Skal ta allergitest på onsdag, og går uten allergimedisiner nå, og det merkes!!

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelpe meg.

Kan jeg ha prestert å blitt verre med årene? Reagerte aldri som barn, men de siste 10 årene har det kommet og gått.

Gjest Lily1
Skrevet
Hjelpe meg.

Kan jeg ha prestert å blitt verre med årene? Reagerte aldri som barn, men de siste 10 årene har det kommet og gått.

Jeg har i alle fall blitt mye verre med årene, det er derfor jeg må ta ny test nå!

Min gamle allergolog fortalte meg den gangen jeg som 12-åring fikk konstatert allergi, at allergien ofte forandret seg med jevne mellomrom (5-7 år), det hadde noe med hormonforandringer å gjøre.

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Fortsatt litt snø i gatene her i Oslo, men jeg har de siste dagene nyst, klødd i øynene og følt meg irritert og slapp, så jeg tipåper årets sessong er i gang

Skrevet

Fanken og da. Så da blir det Zyrtex en stund igjen, iverfall til homeopatmedisinen dukker opp. Om det virker er det iverfall billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...