Gå til innhold

Home & Cottage

Fremhevede innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Er det noen som har vært i den relativt nye butikken Home & Cottage?

Fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom litt etter at det hadde åpnet. Syntes det var masse rålekkert der, men uheldigvis ikke i min prisklasse :/

Tror det ligger en katalog over noen av produktene ute på nettet..

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig hytte synes jeg, og i en for meg ublu prisklasse. Mye rekved med saueskinn på og sengetøy fra Gang i senger som er større enn stuen min. Lekkert og flott, men det blir litt mye, liksom...

http://www.homeandcottage.no/

Det er en sånn butikk jeg kan få inspirasjon av, men ville liksom ikke funnet noe å kjøpe.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Jeg fant mange flotte tapeter der. Har også mye innen stoffer. De har også div. tepper (også teppeflis). Når det gjelder interiør-stæsj var jeg ikke ute etter dette sist gang, men for meg så det ut som om det var mye lekkert der.

Ikke hyttete syntes nå jeg.

Skrevet

Jeg har vært der. Synes det var mye fint :)

• 1 måned senere...
Gjest Hilde Holde
Skrevet
Veldig hytte synes jeg, og i en for meg ublu prisklasse. Mye rekved med saueskinn på og sengetøy fra Gang i senger som er større enn stuen min. Lekkert og flott, men det blir litt mye, liksom...

http://www.homeandcottage.no/

Det er en sånn butikk jeg kan få inspirasjon av, men ville liksom ikke funnet noe å kjøpe.

Hei!

Det jeg synes er flott med butikkene er at de har både billig og dyrt. Du kan få sengetøy fra 50,- til rundt 800,- (De fører ikke Gant i Home & Cottage forresten, og sengene er ikke mer enn 180 cm som er den mest vanlige sengen) :)

Gjest Grafica
Skrevet

De åpnet nylig en butikk her i byen og jeg elsker å gå der og kikke! Stilen er litt shabby chic/retronostalgisk hovedsaklig. Men mye flott og kult er det uten tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...