Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 En blodåre på leggen har blitt såvidt mulig å kjenne utenpå huden. Merker det knapt nå, men det kan bli lite pent til slutt. Hvordan kan jeg stoppe den, eller får den bort? Tenker litt på arnica, kan det være brukbart?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg ble annbefalt å bruke støttestrømper. En får også kjøpt alt fra hele strømpebukser, - støttestrømper eller som går opp til leggen (litt høyre en vanlige strømper). Buksen ser ut som en tynnstrømpebukse bare mye "trangere" (fordelen med strømpebuksen er ikke bare at den støtter opp, men en blir jo slankere også. Yppelig under trange kjoler og skjørt) Men....for min del var det nå litt vel for sent. Er litt for mye arvelig belastet der og hadde allerede en haug med åreknuter og sprekte blodårer fra før. Det var etter 2 graviditeter. Men strømpe event. bukse hjelper for å forhindre at det kommer mer. Mange sier det hjelper å bruke forskjellige kremer. Tro meg,,, jeg har testet en god del og ingen har virket annet en å få mykere hud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå