Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ingen som kan fortelle med hva myntenheten på feelunique er?

Tenkte så jeg fikk beregna priser:)

Myntenheten på feelunique er britiske pund (GBP), tegnet £ betyr dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet
Jeg kjøper Tigi dumb blond på Price Club. 179kr for shampo som inneholder 750ml.

Dumb blond reconstructor koster ca 250 kr, også 750ml.

Du får begge produktene mye billigere på feelunique.com. De har det også mye billigere på cheapsmells.com. Hvorfor ikke bruke nettet, og spare penger?

Skrevet
Du får begge produktene mye billigere på feelunique.com. De har det også mye billigere på cheapsmells.com. Hvorfor ikke bruke nettet, og spare penger?

Må jeg betale toll eller avgifter fra cheapsmells eller feelunique hvis orderen er under 200 kr?:)

Gjest Gjest
Skrevet

På feelunique er til og med frakten gratis:-)

er varens verdi under 200 kr så slipper du mva osv, men sendte en mail til dem og spurte om de refunderte penger hvis det oppstod toll/moms, så sa de ja :-)

Gjest Jåla
Skrevet

Feelunique sender derimot ikke de største flaskene på 750ml..

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

På outleten til hqhair.com har de 750 ml shampo + balsam til ca 17 pund, inkl. frakt. :)

Gjest Gjest
Skrevet
På outleten til hqhair.com har de 750 ml shampo + balsam til ca 17 pund, inkl. frakt. :)

Av de Tigi-shampoene der, hvilken passer best til blondt, langt og ganske fint hår? Som gjerne er litt tørt, men likevel blir relativt fort fett i hodebunnen?

Gjest Gjest
Skrevet

17 pund = ca. 165 kroner.

Dersom jeg kjøper TO, og ender opp med 330 kroner - hvor mye må jeg da betale i toll?

Skrevet

0,- i toll, 25% av varens verdi i mva. Pluss gebyr til Posten for fortolling, som ser ut som er på 103 kroner her. Skulle da bli 515,50 totalt hvis jeg ikke blingser fullstendig her :)

Denne siden er forresten fin for å beregne toll/mva-utgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...