Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skulle hatt en blond shampoo og balsam som gir masse fuktighet og hjelper mot gul/oransje. har sett på TIGI BED HEAD DUMB BLONDE og REDKEN BLONDE GLAM, noen erfaringer og anbefalinger?

Gjerne andre merker også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke om Redken Blonde Glam kan sammenliknes med Redken All Soft på dette punktet, men Redken All Soft shampooen herpa hodebunnen min totalt :( Tørr, irritert, rød hodebunn som kløøøøødde. Bytta til kms shampoo, og nå er kløinga borte, men hodebunnen er fortsatt ekstremt tørr. Gleder meg til den blir normal igjen.

Har lest flere som sier at de har samme erfaring med Redken. Bare sånn at du er klar over det. Men så klart, er mange som tåler produktene og... Og Redken gjorde håret mitt veldig fint! :)

Skrevet

Kanskje jeg skal styre bort fra redken da, for sikkerhetsskyld:)

Noen som har en tips om blonderings shampoo med masse fuktighet til skadet hår da?:D

Skrevet

Jeg har kjemisk behandlet, tørt hår, og bruker nå Redken extreme shampo og balsam, L'oreal silver shampo og kur fra Blonde glam. Håret mitt er blitt helt fantastisk etter at jeg begynte med disse produktene - mykt, mye sunnere og lett å ha med å gjøre. Jeg har sensitiv hud og hår, men tåler disse produktene helt fint, ikke noe problemer her. :)

Skrevet

Har ingen gode anbefalinger til shampoo og balsam (bruker Tigi som gir volum (ikke at den funker så jævla bra på volum, at det gjør noe)), men jeg bruker en S-factor hårkur når det trengs og en Fudge-greie for å få vekk gulskjær. Den heter "whiter shade of pale" og fungerer litt som en hårfarge. Man vasker håret og tørker lett med håndduken før det fordeles i håret. Virketid 5-30 min, og deretter skal håret vaskes igjen. Så .stor. forskjell den første gangen jeg brukte den, og nå gjør jeg det bare innimellom.

Kanskje ikke helt det du tenkte på, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd. Gir litt friere valg av shampoo og balsam også :) Har sett mange bra resultater med L'oreal Silver btw!

Skrevet
Hei, skulle hatt en blond shampoo og balsam som gir masse fuktighet og hjelper mot gul/oransje. har sett på TIGI BED HEAD DUMB BLONDE og REDKEN BLONDE GLAM, noen erfaringer og anbefalinger?

Gjerne andre merker også..

Heia,da skal jeg prøve meg å svare for jeg har bleika håret hele livet..men har ikke prob med gulsjær,er det styggeste jeg vet så passer på å få det hvit.Men jeg syntes det er kult med litt gråaktig så derfor bruker jeg Sebastian Laminates cellophane innimellom og den lilla L'orealen så det vil jeg anbefale deg på det sterkeste så kvitter du deg med det, vil jeg tro.Men du må jo ha fukt.Har brukt Dumb blond mange ganger,håret blir kjempemykt og fint men som jeg diskuterte med en frisør en gang:Er det best at det er mykt utenpå for da går vel ikke produktet inn i håret og hjelper mot tørrhet? Er jo ganske logiskt at det ligger på utsiden håret, men man vil jo gjennombygge det innenfra.Så nå har jeg kjøpt Extreme serien til Redken i shampo,cat og balsam og da er det mere sjurt når jeg er ferdig, men da føler jeg håret har tatt inn den fuktigheten det trenger.Men om jeg har rett det vet jeg ikke men frisøren min mente det var riktig.Har aldri tenkt sånn før, for jeg vil alltid ha det silkemykt når det er vasket men kansje ikke det er tingen..Så jeg prøver dette og ser hvordan det blir etter en stund og hiver i blåshamop en gang i uka.Kur er jo au viktig og det er jo ett hav av gode kurer på markede.Gøy om andre har en mening om detta..Eller er jeg helt på bærtur? Lykke til ;-)

Skrevet

Brukte Redken sine shampoer før. Etter at jeg gikk over til å bruke Tigi sine ble det slutt med kløe i hodebunn;)

Liker Dumb blond (når jeg føler håret er tørt) og Superstar aller best,men de andre i serien er "greie" de også.

Skrevet

Takker for tips:)

Noen erfaringer fra lookfantastic.com eller andre sider?

Må man tolle inn hårprodukter?

Skrevet

på lookfantastic må du nok betale toll ja... jeg anbefaler blivakker.no

der er i hvertfall tigi sine produkter ofte halve prisen av hva de er på salongene!

jeg ville nok ha brukt en av de shampooene med lilla pigmenter for bli kvitt det gule, og når du har fått den fagen du vil ha bruker du den bare en gang i uken eller noe sånt=)

jeg vet ikke hvilken som er best av de på markedet så det får noen andre skrive om:P

Jeg elsker i hvertfall Tigi dumb blonde, men den hjelper ikke på det gule, den hjelper bare for fukt. Dermed passer den ypperlig for deg som bleiker håret=)

jeg bytter mellom dumb blonde og en volum shampoo fra kerastase, for håret mitt blir fort litt fett etter mye bruk av dumb blonde, men så har ikke jeg behandlet hår da...

må og legge til at dumb blonde shampoen lukter fantastisk!!!

Skrevet

Heia,jeg anbefaler heller http://www.feelunique.com/ Da kommer du nok billigst ut av det.Gratis frakt,så bes i 2 omganger hvis det er over 200 det du skal ha.Du får feks tigi sin shampo til 153 kr,750ml eller redken sin til under 100.Blir vel endel billigere enn Bli vakker.Billigst mulig spør du meg ;))

Skrevet
Hei. Tigiprodukter kan du også bestille hos Strawberrynet - ingen frakt og relativ rask levering.

Hm..hvorfor anbefale noe som er dyrere??

Skrevet
Heia,jeg anbefaler heller http://www.feelunique.com/ Da kommer du nok billigst ut av det.Gratis frakt,så bes i 2 omganger hvis det er over 200 det du skal ha.Du får feks tigi sin shampo til 153 kr,750ml eller redken sin til under 100.Blir vel endel billigere enn Bli vakker.Billigst mulig spør du meg ;))

Ingen som kan fortelle med hva myntenheten på feelunique er?

Tenkte så jeg fikk beregna priser:)

Skrevet
Hm..hvorfor anbefale noe som er dyrere??

Oj da, det må være lenge siden jeg bestilte Tigiprodukter fra Strawwberrynet!

Beklager dårlig tips, jeg ser at det er billigere andre steder.

Gjest *lucky*
Skrevet

Jeg kjøper Tigi dumb blond på Price Club. 179kr for shampo som inneholder 750ml.

Dumb blond reconstructor koster ca 250 kr, også 750ml.

Skrevet
Jeg kjøper Tigi dumb blond på Price Club. 179kr for shampo som inneholder 750ml.

Dumb blond reconstructor koster ca 250 kr, også 750ml.

Takk for tipset men skjønte ikke mye av det som sto der:p hehe

Skrevet
Takk for tipset men skjønte ikke mye av det som sto der:p hehe

Hvis jeg gikk inn på riktig side da for der sto det på kinesisk eller no:)

Gjest *lucky*
Skrevet
Hvis jeg gikk inn på riktig side da for der sto det på kinesisk eller no:)

Price club er en vanlig butikk ikke noe nettsted:)

Skrevet
Price club er en vanlig butikk ikke noe nettsted:)

Åja:p tehe,da misforsto jeg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...