Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Bor alene og tenkte å lage chili con carn, for de er så godt Men det blir altfor mye til bare meg selv, så jeg lurer på om retten egner seg til å fryses ned i mindre porsjoner? Noen som har prøvd?
Gjest Ludovie Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jepp, og det egner seg veldig godt til nedfrysing.
Gjest ts Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Dæven det var kjapt svart Tusen takk! Da blir det ccc
mbi002 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Frys det ned! Forresten synes jeg ofte chili con carne smaker enda litt bedre etter at det varmes opp andre gangen...
Pingting Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Frys det ned! Forresten synes jeg ofte chili con carne smaker enda litt bedre etter at det varmes opp andre gangen... Er så enig! TS: jeg lager forsjellige typer chili. Av og til har jeg oppi paprika, og det har en tendens til å bli litt blaut når det har blitt frosset og varmet opp igjen. Men ellers null problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå