Gjest gjeest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 jeg og kjæresten har vært sammen i en god stund nå og vi snakker om å ha sex for første gang. Jeg er litt usikker for jeg har hørt det kan være ganske smertefult første gangen og andre har ikke hatt det vondt. Jeg vet ikke om jeg har jomfruhinna i behold, hvordan finner jeg ut det? Jeg får inn 2... nesten 3 fingre! er jeg trang da? jeg er litt nervøs så lurer derfor på disse spørsmålene. Vær så snill å gi meg et lite svar mvh, en jente på 15 år.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg tipper du er nervøs og muligens ikke kåt.
Gjest gjeest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Jeg tipper du er nervøs og muligens ikke kåt. ok, men jeg aner ikke om jeg fortsatt har jomfruhinna? jeg skjønner aldri om jeg har den, jeg vet liksom hva det er.. har blitt forklart en million ganger, men skjønner aldri om jeg har den selv?:-S
Gjest MB Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 ok, men jeg aner ikke om jeg fortsatt har jomfruhinna? jeg skjønner aldri om jeg har den, jeg vet liksom hva det er.. har blitt forklart en million ganger, men skjønner aldri om jeg har den selv?:-S Om du bruker tamponger, så har du mest sansynelig mistet den Og hvis du har drivet med idrett som ridning, turn osv, Og når det kommer til smerten er det helt individuelt. Noen kjenner ingenting, andre får kjempevondt.
ninuska_ Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Legen kan finne ut om du har jomfruhinne eller ikke, men det er vel et tiltak å dra til legen for å finne ut av dette. Jeg har hvertfall lest at hinnen er en åpning som kan utvides, men når den utvides for mye og for fort, sprekker den og det oppstår blødninger i noen tilfeller. Som andre sier, noen kjenner ingen verdens ting, mens andre blir lammet i underlivet av smerte Endret 17. desember 2015 av ninuska_
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Du høres ikke ut som du er så veldig kjent med kroppen din enda. Du er tross alt bare 15 år. Jeg ville rådet deg til å vente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå