Gå til innhold

Festantrekk

OneWingedAngel

Anbefalte innlegg

Så bilde av deg i går i kjolen, og herregud så fin du ble i den. Den satt jo perfekt på deg, så den kledde du virkelig! Der har du virkelig gjort et godt kjøp!! :jepp: Og som de andre sier her; du burde virkelig være fornøyd med figuren din!!

Ikke for å forvirre deg ytterligere, men jeg syns absolutt at det tilbehøret i sølv hørtes bedre ut til den kjolen enn det rosa perlekjedet som samboern din foreslo. Jeg syns også pga. lengden til kjolen at de svarte støvlettene ikke helt passet til pga. at de er så mye røffere enn det kjolen er. Hvis du skal bruke de støvlettene til en kjole syns jeg personlig at den burde være kortere, og egentlig litt tøffere, alternativt en kjole som følger kroppen mer. Hva med å se om du faktisk finner de pumpsene du har liggende i skapet fra før av? Hvis du har noen så kan du jo bare bruke de? :)

Vet foresten hvordan det er å ikke finne sko, sliter med akkurat det samme selv. Mange sko blir enten for trange fremme til meg, eller for store bake.. Dilemma, hehe! Takk gud for at det finnes såler, halvsåler og hælkapper!! :D

http://www.lissmari.blogspot.com/

Endret av Liss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på bildet ditt igjen, du vil forlenge bena dine ved å bruke noe annet enn støvletter. Jeg ville helt klart gått for pumps eller skoletter, er ikke det minste i tvil! :) Hvis du ikke finner de pumpsene så kan du jo se etter noen fine skoletter du kan bruke til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen hadde blitt enda finere til deg hvis skjørtelengden hadde vært til litt over kneet. Dette er enkelt å ordne uten å klippe av kjolen. Du bare bretter opp stoffet (på vrangen..) og syr det fast med noen enkle sting. Jeg har ganske lik fasong som deg, og har gjort dette med stort hell på flere skjørt/kjoler. Blir mye nettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fant et par pumps som faktisk passer til meg selv om hun har mindre føtter enn meg.....

Medkjolen på, og bare skoen..

Hva synes dere om disse?? Passer de bedre enn støvlettene??

Vannkvinne: Jeg liker ikke knærne mine i det hele tatt og føler meg mer komfortabel når kjolen går rett nedenfor knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fant et par pumps som faktisk passer til meg selv om hun har mindre føtter enn meg.....

Medkjolen på, og bare skoen..

Hva synes dere om disse?? Passer de bedre enn støvlettene??

Vannkvinne: Jeg liker ikke knærne mine i det hele tatt og føler meg mer komfortabel når kjolen går rett nedenfor knærne.

Hm, jeg syns nesten det var finere med støvlettene til pga. at jeg kanskje syns de pumpsene ble litt for søte i forhold til kjolen din siden de var runde.. Hadde liksom sett for meg litt spissere pumps til den kjolen.. Dessuten hadde jeg likt de bedre til kjolen din uten den reimen oppe, tror jeg.. Ikke meningen å gjøre deg enda mer forvirret nå altså, men dette er det jeg tenker når jeg sammenligner bildene av deg. Hvordan ser dine pumps ut da?? :)

Endret av Liss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

nå ahar jeg sett på skoene du kan låne, og de er ikke så gærne de vel :) det jeg hadde gjort er det samme som jeg nevnte for deg i stad, velger du støvellettene; litt grovere strømpebukser, den cardigansen og sølvsmykkene! velger du de andre eller noen anre pumps hvis du skulle komme over det til i morgenkveld; tynnere strømper i sort eller hud farge, gjerne litt shimmer, og da kan jo også det rosa kjedet samboeren din ville funke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

forresten så hadde jeg selv valgt runde pumps og ikke spisse men det er fordi jeg overhode ikke liker spisse sko (hvertfall ikke på meg.), så der synes jeg det er mest smak og behag, og runde passer nok like fint til den som spisse :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Da var bilde av kjolen her.....

Disse støvlettene har jeg stående her.. kan jeg bruke dem til kjolen?? Finner ingen fine pumps :( var å tittet idag også....

Liss: I innleget i quoten her er bilde av støvlettene mine...

Cupcakes: Ja, det blir jo enten eller, men vet ikke helt hva jeg skal gå for... :S Argh.. skulle ønske jeg var flinkere på mote og å sette sammen ting..

Jeg er jo helt håpløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes
Cupcakes: Ja, det blir jo enten eller, men vet ikke helt hva jeg skal gå for... :S Argh.. skulle ønske jeg var flinkere på mote og å sette sammen ting..

ja, og jeg/vi kan jo ikke velge for deg helt heller så jeg tror kanskje du burde prøve litt de to forskjellige også velger du det som du føler deg mest vell i! det er veldig viktig å ha noe en selv føler seg fin og flott ut i, da blir kvelden sååååå mye bedre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ahar jeg sett på skoene du kan låne, og de er ikke så gærne de vel :) det jeg hadde gjort er det samme som jeg nevnte for deg i stad, velger du støvellettene; litt grovere strømpebukser, den cardigansen og sølvsmykkene! velger du de andre eller noen anre pumps hvis du skulle komme over det til i morgenkveld; tynnere strømper i sort eller hud farge, gjerne litt shimmer, og da kan jo også det rosa kjedet samboeren din ville funke ;)

Veldig uenig!

Jeg hadde gått for tynne strømpebukser. Jeg går i sorte kjoler til daglig med grovere strømpebukser, røffe støvletter og cardigan. Det blir for kjedelig til fest der menn skal ha dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen satt kjempefint på deg! Jeg ville definitivt brukt pumpsene til. Støvlettene hadde vært veldig kule om skjørtelengden hadde vært kortere, men nå får de beina dine til å se litt korte ut. Det blir lite "luft" mellom den svarte kjolen og de svarte støvlettene. Med pumpsene tror jeg også det vil passe med perlekjedet ettersom du da får en søtere stil. Jeg ville valgt en tynn, hudfarget strømpebukse. Jeg synes ikke det spiller så veldig stor rolle om det er litt shimmer i den eller ikke.

Kos deg masse uansett hva du velger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, ser at jeg på en måte ble litt "nedstemt" her, at de fleste i motsetning til meg mener at du burde gå for de runde pumpsene.. :)

Jeg syns bare rett og slett at det blir litt krasj pga. at den rynkingen på kjolen gjør kjolen en del tøffere enn om den hadde vært helt enkel, og at skoene da blir for søte til pga. at de er runde og har det søte mønsteret. Du må nesten bare prøve deg fram og se hva du selv føler deg mest komfortabel med, ja. Og blir det så du går for de runde pumpsene så kan det sikkert bli kjempefint med det rosa smykket og armbåndet til for å myke kjolen litt opp, sånn at den går bedre til skoene. (slik som en annen her foreslo)

Lykke til i kveld da! Håper du finner ut av det og blir kjempe fornøyd med resultatet, og at du får en fin kveld ute med samboern din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

er litt spent på hva valget falt på jeg. hva endte du opp med til slutt?? :) håper du har en fin og koselig kveld ute med samboeren din hvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ente jeg opp..... Litt mørkt og dårlig bilde, men dere ser nå litt ihvertfall..

Fikk mange fine kommentarer og hadde en kjempekjekk kveld.

Så er kjempefornøyd...

Det røde båndet var for å komme inn på festen.. :P

Endret av OneWingedAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cupcakes
Slik ente jeg opp..... Litt mørkt og dårlig bilde, men dere ser nå litt ihvertfall..

Fikk mange fine kommentarer og hadde en kjempekjekk kveld.

Så er kjempefornøyd...

Det røde båndet var for å komme inn på festen.. :P

du var kjempefin i det anktrekket!! :jepp: ikke rart at du fikk mange fine komentarer nei ;)

så flott at kvelden ble en suksess! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...