Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Pulevennen min har klamydia. Da har jeg og det? Han fikset to piller til meg, han sier at man ikke kan ha sex på ei uke, stemmer dette? Erfaringer:)?
Avalon Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Pulevennen min har klamydia. Da har jeg og det? Han fikset to piller til meg, han sier at man ikke kan ha sex på ei uke, stemmer dette? Erfaringer:)? Har dere hatt ubeskyttet sex så har nok du også fått klamydia ja. Du kan gå og teste deg. Da får du en kur du skal gå på, og du BØR teste deg igjen når du er ferdig med kuren for å være sikker på at du har fått bukt med infeksjonen. edit: det er gratis å få testet seg, og behandlingen er også gratis. Du tisser i en kopp hos lege eller helsesøster. Endret 15. mars 2009 av Avalon
Gjest LonelyAngel Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Har dere hatt ubeskyttet sex så har nok du også fått klamydia ja. Du kan gå og teste deg. Da får du en kur du skal gå på, og du BØR teste deg igjen når du er ferdig med kuren for å være sikker på at du har fått bukt med infeksjonen. edit: det er gratis å få testet seg, og behandlingen er også gratis. Du tisser i en kopp hos lege eller helsesøster. Du tisser ikke i en kopp. Legen tar en prøve inni urinrøret fordi den prøven er mest nøyaktig
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Du tisser ikke i en kopp. Legen tar en prøve inni urinrøret fordi den prøven er mest nøyaktig På menn, skjeden hos kvinner. Kvinner kan også ta ustryk selv fra skjeden. De to førstnevnte går de fleste leger mer og mer bort fra pga at få godtar unødige underlivsundersøkelser. Men klart, vil du, så får du det nok. Personlig hadde jeg ikke godtatt det.
Avalon Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Du tisser ikke i en kopp. Legen tar en prøve inni urinrøret fordi den prøven er mest nøyaktig Joda, man kan fremdeles tisse i en kopp om man velger det, selv om en gu er mer nøyaktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå