Gjest leiseg Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg skjønner ikke. Den er ikke noe av det den var før. Ingen av mine klær passer lengre, alle er for trange og små. Vekten sier jeg har gått opp 7 kg. Jeg nekter å tro på det! Jeg var den jenta som visste, men innrømmet aldri, at jeg så bra ut, jeg var den som ble sjekka opp og fikk blikk mot meg, men VIPS, nå skjer det ikke 1 gang i halvåret engang.. Hvor har utseendet mitt blitt av? og hva kan jeg gjøre for å få det tilbake..
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg skjønner ikke. Den er ikke noe av det den var før. Ingen av mine klær passer lengre, alle er for trange og små. Vekten sier jeg har gått opp 7 kg. Jeg nekter å tro på det! Jeg var den jenta som visste, men innrømmet aldri, at jeg så bra ut, jeg var den som ble sjekka opp og fikk blikk mot meg, men VIPS, nå skjer det ikke 1 gang i halvåret engang.. Hvor har utseendet mitt blitt av? og hva kan jeg gjøre for å få det tilbake.. Alder?
Gjest TS Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 P-piller har jeg gått på i over 2 år så det er det nok ikke. Er 18 år
Gjest pajanna Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Er 18 år Kroppen din har vel sluttet å vokse og man bokser heller i andre retningen. Trener du da? Jeg har alltid vært tynn, men i 18-20 årene merket jeg at det la seg mer på lår og mage, jeg er forøvrig fortsatt tynn. Tror det er en naturlig del av livet.. litt av det å bli eldre, voksen. Om ikke kan vel stoffskiftet ha litt å si? Kanskje du spiser annen mat om du har flyttet hjemmefra? Mindre trening når skolens faste gymtimer opphørte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå