Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en 15 år gammel gutt som ikke har det alt for bra. Min Pappa bor i Danmark, København. Han treffer jeg maks 2 ganger i året. Han betaler skjeldent barnebidrag og "glemmer" mine bursdager. Jeg sliter også med selvtilliten min. Jeg greier ikke å se noe positivt ved meg selv, i vertfall ikke utsenet mitt. Mine venner har begynnt å overse meg å later som om de ikke kjenner meg. På skolen gjør jeg det ofte elendig, noe jeg tror skyldes disse problemene, fordi jeg tenker på det hele tiden =/

Jeg spør: Har jeg depresjonsvansker? Jeg trenger litt hjelp.

:trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør snakke med noen som har erfaring og kompetanse. Røde Kors har en gratis hjelpetelefon for barn og unge. Du finner nummeret til den og mer informasjon på http://www.korspahalsen.no/start/theme_links.asp?themeID=36

Lykke til! Og husk, Du er verdifull! Din verdi settes ikke ut fra hva din far gjør og ikke gjør(selv om jeg helt fint skjønner frustrasjonen over at han ikke er der).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...