Gå til innhold

Steril/skadetet egg av cellegift

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at man kan bli steril av cellegift, men hvis man ikke blir steril, kan eggene likevel være skadet slik at man får syke barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Beklager, har ikke noe svar til deg, bare ble litt bekymra når jeg leste det fra deg. Har fulgt med deg her inne så lenge jeg kan huske, sniklest i dagboka di, he he:) Håper ikke det er du som har gått/går på cellegift:(

Gjest ~Milla~
Skrevet

Det anbefales å unngå graviditet det første året etter cellegiftbehandling.

Men etter det trenger en ikke bekymre seg for misdannelser hos fosteret. Cellegiften er ute av kroppen. Det er selve fruktbarheten som kan ha blitt nedsatt, hvis du først blir gravid, har du ikke økt sjanse for at noe er galt med fosteret.

Skrevet
Det anbefales å unngå graviditet det første året etter cellegiftbehandling.

Men etter det trenger en ikke bekymre seg for misdannelser hos fosteret. Cellegiften er ute av kroppen. Det er selve fruktbarheten som kan ha blitt nedsatt, hvis du først blir gravid, har du ikke økt sjanse for at noe er galt med fosteret.

Aha, så cellegiften kan drepe eggene, men ikke skade de hvis jeg skjønner rett? :) Takk for svar!

Til gjest: det er dessverre jeg som går på cellegift :( men jeg har store planer om å bli helt frisk igjen ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Leit å høre, du får ha masse lykke til og god bedring :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet
Til gjest: det er dessverre jeg som går på cellegift :( men jeg har store planer om å bli helt frisk igjen ;)

Ja, stå på og sloss med jævelskapen så det virkelig angrer på at det tok seg til rette i kroppen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...