Arwen Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg vet at man kan bli steril av cellegift, men hvis man ikke blir steril, kan eggene likevel være skadet slik at man får syke barn?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Beklager, har ikke noe svar til deg, bare ble litt bekymra når jeg leste det fra deg. Har fulgt med deg her inne så lenge jeg kan huske, sniklest i dagboka di, he he:) Håper ikke det er du som har gått/går på cellegift:(
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Det anbefales å unngå graviditet det første året etter cellegiftbehandling. Men etter det trenger en ikke bekymre seg for misdannelser hos fosteret. Cellegiften er ute av kroppen. Det er selve fruktbarheten som kan ha blitt nedsatt, hvis du først blir gravid, har du ikke økt sjanse for at noe er galt med fosteret.
Arwen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Det anbefales å unngå graviditet det første året etter cellegiftbehandling. Men etter det trenger en ikke bekymre seg for misdannelser hos fosteret. Cellegiften er ute av kroppen. Det er selve fruktbarheten som kan ha blitt nedsatt, hvis du først blir gravid, har du ikke økt sjanse for at noe er galt med fosteret. Aha, så cellegiften kan drepe eggene, men ikke skade de hvis jeg skjønner rett? Takk for svar! Til gjest: det er dessverre jeg som går på cellegift men jeg har store planer om å bli helt frisk igjen
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Leit å høre, du får ha masse lykke til og god bedring
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Til gjest: det er dessverre jeg som går på cellegift men jeg har store planer om å bli helt frisk igjen Ja, stå på og sloss med jævelskapen så det virkelig angrer på at det tok seg til rette i kroppen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå