skravlebassjente 23 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg lurer på å få en tattovering! En slags avslutning på det vonde i livet mitt. Istedenfor gamle destruktive mønstre, så kan tattoveringen bære det gamle, hvorpå jeg kan bruke energien på nåtiden Disse destruktive mønstrene ble lagd for å beskytte meg mot traumene, men jeg lever ikke lenger i de. Jeg merker at jeg bærer på mye bitterhet. Det hindrer mange fine ting i livet det. Det er litt vanskelig å forklare, men det føles som bortkastede år med kjemping, hvis jeg bare smiler og er glad. Det føles falskt. Ikke at folk skal syns det på meg, men jo, jeg har nok et behov for annerkjennelse og støtte. Kan være godt å vite, i form av en betydningsfull tattovering, at jeg har vært igjennom noe veldig vondt. I stammekulturer er det jo veldig vanlig med symbolsk merking av kroppen. Noen tips til figurer eller symboler? Endret 15. mars 2009 av skravlebassjente 23
lovenemo Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Har ingen tips å komme med. Er det et ordtak, et symbol, hva som helst - som betyr noe spesielt for deg? Så lenge det er av betydning for DEG er det alt som teller Det er tross alt du som skal ha det merket på kroppen din til evig tid.
skravlebassjente 23 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Jo.. Jeg er jo kristen, har ikke vært borti en mer reflektert og rettferdig person enn historiens Jesus.. Kanskje et kors da! Eller et sitat av han. Eventuelt bare kjøpe et gullkors-halskjede. En billigere løsning kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Eventuelt bare kjøpe et gullkors-halskjede. En billigere løsning kanskje? Gjør det heller! Er så mange jenter med mislykkede tatoveringer der ute.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Gjør det heller! Er så mange jenter med mislykkede tatoveringer der ute. Hei. Jeg vet ikke hvordan du mener om det, men slik som jeg da ville ha en tatovering som betydde noe for meg. jeg var veldig fan av arabisk skrift, så jeg tatoverte tro håp og kjærlighet på arabisk. Jeg vil også ta gjensidighetsprinsippet: " gjør mot din neste, som du vil at den skal gjøre mot deg". ol. Eller" elsk din neste som deg selv". er jo veldig fine ordtak som har en veldig fin betdning.
Gjest dioxide Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Ta en tatovering som du synes er estetisk pen. Det er mye viktigere enn symbolikken. Hvis du vil ha tips om motiver kan du kanskje nevne hvilken stil du foretrekker innenfor tatoveringer. Jeg hater miami ink og lignende for hva disse programmene har gjort med tatoveringskulturen.
stjernekyss Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Jeg synes dette var en kjempeidé skravlebass! Jeg er litt tilbøyelig til å adoptere tanken selv kjenner jeg. Skjønner veldig godt hva du mener med at det synes, og anerkjennelse. Det er tøft å kjempe når ingen kan se det på deg. Ikke sånn at man da tatoverer "jeg har hatt det jævlig", men en markering, akseptering og synliggjøring av hva man har vært igjennom. En slags respekt. Og jeg synes nettopp det at det er varig gjør det fint. Å ikke kjøre safe, i tilfelle man angrer. Men å bare gjøre det. Hmmm... tenketenke....
stjernekyss Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Dette ville jo blitt en stor tatovering da, selv om du hadde gjort den liten, men dette bildet av Jesus rører meg veldig.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 http://eatliver.com/i.php?n=4079 Gå for dinosauren med krone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå