Gå til innhold

Tv introer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min favoritt er Macgyver!

Ha! Det var det jeg skulle til å si da jeg så navnet på tråden! Ellers liker jeg introen til Cheers.

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Meaty
Skrevet (endret)

Cheers sin intro kommer meg rett i hjerterota. Den er så koslig.

edit: skriveleif

Endret av Seenfirk
Skrevet

Mine favoritter er introene til Spooks, To the Manor Born, Doc Martin og C.S.I.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Cheers, venner for livet, Two and a half man, king of queens

Gjest Gjest
Skrevet

Six feet under (musikken)

Macgyver er selvfølgelig kul

Skrevet

Six Feet Under er bra, ja. The Sopranos er enda bedre. Likevel tror jeg favoritten min må være gode, gamle Pacific Blue. "Some try to næ-næ-næ, while everyone's næ-næ-næ-næ. Take a look around, it's just another day in LA". Og så TC i bar overkropp, da. Herlig.

Gjest dalieo
Skrevet (endret)
Six Feet Under er bra, ja. The Sopranos er enda bedre. Likevel tror jeg favoritten min må være gode, gamle Pacific Blue. "Some try to næ-næ-næ, while everyone's næ-næ-næ-næ. Take a look around, it's just another day in LA". Og så TC i bar overkropp, da. Herlig.

Ååå ja :hjertesmil: Barndomsminner. Nå måtte jeg søke litt på youtube. Vil være 10 år igjen, og være oppe heelt til klokken halv 11 for å se dette på en sommerkveld!

Endret av dalieo
Skrevet

Jeg liker å rappe med på Fresh Prince in Bel Air-introen, å synge tostemt og klappe med til Friends-introen, å synge damestemmen på Step by Step og å høre Baywatch-introen på stranda om sommeren (gjerne med dramatisering).

Jeg er en intro-nerd.

Skrevet
Ååå ja :hjertesmil: Barndomsminner. Nå måtte jeg søke litt på youtube. Vil jeg være 10 år igjen, og være oppe heelt til klokken halv 11 for å se dette på en sommerkveld!

Ja! Det er akkurat det jeg forbinder med Pacific Blue også. Herregud, det var stas.

Jeg liker å rappe med på Fresh Prince in Bel Air-introen, å synge tostemt og klappe med til Friends-introen, å synge damestemmen på Step by Step og å høre Baywatch-introen på stranda om sommeren (gjerne med dramatisering).

Jeg er en intro-nerd.

I så fall er jeg en intro-nerd også. Friends-klappingen kommer automatisk, og den harry-stemmen på Step by Step-introen er uimotståelig. Whoah-oah, when the tears are over and the morning has come!

Hva med tidenes verste intro? Jeg stemmer på The L Word. Eller gode, gamle Venner og Fiender. Uavgjort.

Gjest Christabelle
Skrevet
Ååå ja :hjertesmil: Barndomsminner. Nå måtte jeg søke litt på youtube. Vil være 10 år igjen, og være oppe heelt til klokken halv 11 for å se dette på en sommerkveld!

Ah, gode minner! Er det slik at tv2 ikke sender dette lengre? Buuuuuu !!!

Skrevet

Musikken til NRK-serien "The third watch" (Den tredje vakten) er en av mine absolutte favoritter!

Men den med mest minner er Miami Vice-introen! Den var tøff når den kom den! :jepp:

Skrevet
Ah, gode minner! Er det slik at tv2 ikke sender dette lengre? Buuuuuu !!!

De sendte det i fjor sommer etter massivt press fra fansen!

Skrevet
Ha! Det var det jeg skulle til å si da jeg så navnet på tråden! Ellers liker jeg introen til Cheers.

Jeg tenkte også på introen til MacGyver før jeg trykket meg inn! Merkelige greier.

Jeg liker introen til House, den gamle (sesong 1-3). Six feet under er også bra.

Skrevet

Min favoritt er en serie som gikk på NRK for mange år siden, En vakker dag:

8vxiZefB_Rc

Skrevet

Skins :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...