Løven Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Så var det gjort.... Hadde den morsomste dagen i mitt liv, og jeg kommer aldri til å glemme den! Her kommer et referat fra dagen (5/7) Jeg sto opp for å dra på jobb (hadde nemlig helgevakt denne helga) og ante fred og ingen fare. Da jeg kom til bomringen sto det en politibil parkert på siden. Jeg får automatisk angst når jeg ser en politibil så jeg saknet litt på farten og kjørte videre. Politibilen begynner å følge etter meg og jeg tenker at jeg ihvertfall ikke kjører med promille eller for fort... Plutselig kommer blålys og sirener på, og jeg stopper. Ut av politibilen kommer en gammel flamme som jobber som politi i Oslo. Og da begynte jeg å tenke på at dette kanskje var dagen for utdrikningslag, noe jeg ga veldig uttrykk for til han. Jeg klarte ikke å la være å smile, mens han var dønn alvorlig å sa at han måtte avskilte bilen min pga manglende Eu godkjenning. Men jeg hadde alle papirer i orden og viste han de, og da måtte han sjekke mer. Måtte bli med han til en esso stasjon slik at han kunne ringe etter Viking og be de komme og taue inn bilen, mens opplysningene ble sjekket. Vi ble stående der en stund og han kjøpte kaffe og brus til meg. Så snill atte... Jeg fikk låne tlf hans slik at jeg fikk ringt på jobb, og da spurte jeg han som svarte om han visste at jeg skulle drikkes ut denne dagen. Og det gjorde han og da fikk jeg det endelig bekreftet at dagen hadde kommet!!! :D En stund senere fikk jeg på meg håndjern og ble plassert i baksetet på politibilen. Og der satt jeg smilende helt til jentegjengen kom å hentet meg. Så fikk jeg pølse til frokost og en tåteflaske med cider rundt halsen. Og bind foran øynene. De hadde diktet sanger til meg som de sang og funnet fram masse mimre musikk på cd. Første stopp fikk jeg et tau rundt magen, og ble ført langs en grusvei. Plutselig gir en rallybil full gass foran meg, og jeg river av meg bindet foran øynene og hopper av glede. Så var det bånn gass noen runder, før han spør om jeg vil kjøre. Gjett om jeg ville :D Det var kjempe gøy. Så reiste vi videre til et nydelig sted hvor vi spiste piknik og drakk sjampis. Deretter ble jeg dresset opp som playboy bunny, sminket og fikk tupert håret. Så ganske så sexy ut.... not! Solgte siste nummer av meg selv på et kjøpesenter, og de som vant fikk masse rare gevinster. Deretter dro vi og kjørte offroad biler, svære jeeper som har digre dekk og som kjører overalt i skogen og i vannet. Alt som hadde vært hvitt på meg var nå blitt gørrete og jævli. Men fy søren så moro det var. Så reiste vi til ei hytte hvor jeg fikk utdelt våtdrakt og vannski. Har aldri prøvd det før, men jeg kom meg opp på tredje forsøk til jentenes store jubel. Ble kledd opp igjen med svart gjennomsiktig neglisje og rosa vattert morgenkåpe. På med bind foran øynene igjen og videre til ei annen hytte hvor jeg fikk massasje på ryggen en halvtimes tid. Da jeg fikk av meg bindet var massøren borte og foran meg sto et oppdekket bord. Der fikk vi servert en deilig tre retters middag som en tidligere kollega av meg, var der og lagde for oss. Det ble masse skravling og jenteprat en stund ,før jeg fikk på meg tights og tskjorte, og skulle ut på natursti. Der hadde de hengt ut 10 poster med spørsmål som omhandlet personer og steder vi hadde vært tidligere på dagen. Kjempe artig! Da jeg svarte feil måtte jeg drikke en tyrker shot. Og det ble noen av de..... Ble plassert på sofaen kl 01.30 veldig fornøyd... :D :D :D Alle jentene og jeg lå over på samme hytte og neste dag fortsatte vi med det vi ikke fikk gjort kvelden før. Jeg fikk masse pakker som jeg skulle klemme og gjette på. Også hadde de spurt sambo noen spm, og jeg skulle svare det jeg trodde han hadde svart. Moro!!!! Utrolig hvor likt vi hadde tenkt. Så grilla vi pølser og skravla videre. Kunne ikke fått et bedre utdrikningslag. Jeg hadde det så utrolig morsomt hele dagen, og fikk den ene utfordringen etter den andre. Beklager at innlegget ble så langt, men håper det var gøy å lese det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Hørtes ut som ett kjempekjekt utdrikningslag. Kjekt når det blir så vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Å, så gøy!!! Det var mye fint som venninnene dine hadde funnet på! Hørtes ut som en perfekt dag! Så heldig du er:D Klem fra Pudding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Høres ut som en knalldag, med masse moro som jeg kunne tenke meg i mitt utdrikningslag også. *Håper min forlover leser dette* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Hørtes ut som du hadde et utdrikningslag med mye fart og spenning, var vel ikke rom for avslapping der nei... For å si det mildt, forloveren din har vært sinnsykt flink med å planlegge en uforglemmelig dag for deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli 2003 Lykke til dere som har utdrikningslaget til gode... Det har nok gått med litt tid til planleggingen av mitt, men fy søren så bra det ble. All ros til min forlover, som også har fått god hjelp av mine andre venninner. Selvom det var et tett program følte jeg aldri at det var noe stress, jeg slappet av og koste meg innimellom alle stuntene. Gøy å få deres tilbakemeldinger også!!! Kanskje noen forlovere fikk noen gode ideer også?!? :D :blunke: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå