Gå til innhold

Pinlig spørsmål til dere jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Jeg har et ganske pinlig spørsmål her...

Hvor mye hår har dere jentene nedentil ??

Da tenker jeg på hvis man ikke barberer seg selvfølgelig..

Jeg shaver meg nedentil, men når jeg ikke gjør det har jeg har foran selvfølgelig, på kjønnsleppene ( mye) Nedover mot endetarmåpningen, og videre rundt og opp rumpesprekken :O :O

Det er ikke bare litt hår ved rompehullet men også litt videre oppover skinkene.. :O Mørke hår..

Jeg fjerner selvfølelig hårene ved rompa, men de kommer jo ut igjen..

Er det bare jeg som har unormalt mye hår nedentil eller har dere andre også hår sånn ved rompen som meg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slett ikke unormalt, men det kan variere veldig mye fra kvinne til kvinne. Så godt som alle mengdevarianter er normale, men man ser ofte typiske tendenser i forhold til hvor i verden man kommer fra. Østeuropeiske kvinner har ofte mer hår enn nordeuropeiske. Det samme gjelder arabiske. Østasiatiske kvinner har ofte mindre hår. Vi nord-vesteuropeere er så sammenblandet av alle folkeslag at du finner alle varianter både i farge, konsistens og mengde.

Skrevet (endret)

For min del så har jeg litt hår rundt selve rumpehullet, på ytre kjønnslepper og opp på venusberget der de brer seg utover mot lårene.. Husker å ha sett en skisse over hvor kvinner kunne ha hår.. *lete* :lete:

Endret av Hinata
Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet
For min del så har jeg litt hår rundt selve rumpehullet, på ytre kjønnslepper og opp på venusbegeret der de brer seg utover mot lårene.. Husker å ha sett en skisse over hvor kvinner kunne ha hår.. *lete* :lete:

*håper du finner* :)

Skrevet

Kan vel ha hår overalt nedi der? :P Bortsett fra på innsiden av kjønnsleppene da :P

Skrevet
*håper du finner* :)

Fant ikke noe nei :(

Skrevet

Jeg har ganske mye foran, ganske mye på kjønnsleppene men ikke noe særlig ved rompa. Pleier jo å ta vekk det meste da, jeg synes det er i veien :sukk:

Gjest Tigerbamsen
Skrevet

Jeg syns det er sexy med at jenter har hår i rompa og vagina. Dette viser bare fruktbarhet og at det er en ordentlig kvinne.

Det er sexy med kjønnshår hos kvinner. :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet
Kan vel ha hår overalt nedi der? :P Bortsett fra på innsiden av kjønnsleppene da :P

Min hårvekst går også litt på innsiden av de ytre kjønnsleppene.

Ellers er min hårvekst som ts sin - og i og med at jeg generelt har moderat med kroppshår, så antar jeg at både jeg og ts har en helt normal hårvekst nedentil også.

Skrevet

Når jeg ikke har barbert meg på en stund, er det fortsatt ikke så veldig mye hår, eller det er liksom ikke tykt med krøllete hår. Men fjerner som regel alt unntatt foran på venusberget - der tynner jeg ut litt bare. For helt uten hår ser jeg jo ut som en småjente. Jeg synes det er problematisk å barbere uten å få sånne nupper og irritert hud på sarte områder. Ihvertfall på bikinilinjen, det er der huden min blir mest irritert. Jeg er på evig jakt etter skånsomme hårfjerningsmetoder...

Skrevet (endret)
Når jeg ikke har barbert meg på en stund, er det fortsatt ikke så veldig mye hår, eller det er liksom ikke tykt med krøllete hår. Men fjerner som regel alt unntatt foran på venusberget - der tynner jeg ut litt bare. For helt uten hår ser jeg jo ut som en småjente. Jeg synes det er problematisk å barbere uten å få sånne nupper og irritert hud på sarte områder. Ihvertfall på bikinilinjen, det er der huden min blir mest irritert. Jeg er på evig jakt etter skånsomme hårfjerningsmetoder...

Har samme problem med bikinilinjen, kan anbefale epilering.. Vondt de første gangene, men slipper rød nupper..Bare vær flink med å skrubbe huden så du unngår inngrodde hår ;)

Endret av Hinata
Skrevet

Har ein del hår, men ikkje så mykje akkurat rundt rumpehullet. Men sliter med at det vekser ut omtrent i løpet av ein dag, og når eg barberer så blir eg veldig sår og nuppete. Voksing er det beste, men då må det jo vokse ut litt først, og det er ikkje alltid så kjekt. Men trur nok at det meste er normalt når det gjelder hårvekst, også litt innenfor dei ytre kjønnsleppene.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ein del hår rundt venusberget og litt ut på sidene, hårveksten går og bak mot rumpehullet og litt rundt der, men er mest og kraftigst framme.

Eg har eit problem som fleire her har med at håra vokser ut på dagen omtrent, eg har svarte tjukke hår so dei viser med ein gang og uansett korleis eg barbera dei!! :(

Har og nokon hår på innsida av kjønnsleppene, og korleis fjerna eg dei? føler ikkje for og ha høvel eller hårfjerningskrem på innsida, og napping gjør nok sinnsjukt vondt!!

Gjest Gjest
Skrevet

Godt og høre at det bare ikke var meg som har hår i rumpa! :D

(Alltid vært ett kompleks siden de så smått kom frem når jeg var 14 :()

Vil egentlig bare anbefale en hårfjerningskrem fra kondomeriet som heter Blitzblank. Har selv slitt med å _aldri_ kunnet barbere med skikkelig bak eller rundt kjønnsleppene, både pga den skumle høvelen, og pga _meget_ sensitiv hud der nede (endte alltid opp med store inngrodde hårsekker til tross for peeling og nye, steriliserte høvler. Har mørke arr der nede etter dem ennå!) og til dels fordi jeg har slitt med mollusker nederst på rumpeballene og nesten oppe ved kjønnsleppene.

Denne kremen er helt utrolig mild i forhold til alt annet jeg har prøvd, og jeg kjenner ingenting de tjue minuttene den er på (også på innsiden av kjønnsleppene.) og fjerner enkelt det meste av hår.

Eneste minuset er at kremen stinker råttent egg pga virkemiddelet, som kan bli i meste laget for noen iløpet av tjue minutter. Utenom det har jeg virkelig tykke og mørke hår også da, så tror ikke så mange andre vil få mitt problem med å måtte stå ti minutter ekstra for at håret skal løsne skikkelig!

Håper dette var noe til hjelp! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Intim hårfjerningskrem fungerer sikkert bra for de fleste..selv om det stinker.

Selv har jeg funnet en rutine på det i steden for å få nupper eller klø som en gal.

Mild vanlig hårfjerningskrem ( Veet) , bikinilinjen/ venusberg, innsiden av lår..men selvfølgelig ikke direkte på slimhinner, men helt opp mot..tar 4 minutter så den er effektiv..så barber resten inn mot slimhinner..da det verken klør eller nupper der.

Kjapt enkelt og problemfritt og slutt på inngrodde hårsekker.

Gjest Gjest
Skrevet

En slik hårfjerningskrem..varer det lenge før det vokser ut igjen?

Og hva koster det, hvor ofte kan man bruke den da på tanke med at vi skal ha den mellom føttene?

Varer en pakke med hårfjernongskrem lenge?

Vart veldig interessert i det med hårfjerningskrem nå. :biggrin:

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg syns det er sexy med at jenter har hår i rompa og vagina. Dette viser bare fruktbarhet og at det er en ordentlig kvinne.

Det er sexy med kjønnshår hos kvinner. :gjeiper:

Du har virkelig greie på kvinners anatomi :ler: . Det vokser ikke hår inni rumpa og vagina. Vagina er en annen betegnelse for skjede.

Hvilken sammenheng er det mellom hårvekst og "fruktbarhet og ordentlig kvinne"?

Gjest Gjest
Skrevet
Du har virkelig greie på kvinners anatomi :ler: . Det vokser ikke hår inni rumpa og vagina. Vagina er en annen betegnelse for skjede.

Hvilken sammenheng er det mellom hårvekst og "fruktbarhet og ordentlig kvinne"?

Han sa ingenting om inni, men i. Greit nok vaginaen egentlig er skjeden, men mange bruker jo vagina om det kvinnelige kjønnsorganet. Vulva er rett og slett ikke særlig vanlig eller utbredt begrep blant folk flest.

Men det er helt normalt for kvinner å ha hår rundt anus. Det er hårene akkurat rundt åpningene som er viktig for kvinners helse, ikke det på venusberget. Derfor har vi altså rikelig med hår på kjønnsleppene og ned rundt anus.

Gjest KateW
Skrevet

Å ha hår i og ha hår inni vagina og rumpe er to sider av samme sak, og ingen har det... På og rundt åpning osv, men ikke I...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...