Gå til innhold

Kjønnsykdom.. hvilken?

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

For noen få dager siden merket jeg rødhet og noen bittesmå prikker på oversiden av penishodet (rundt en millimeter).

Dette er de eneste symtomene jeg har.

Jeg var jomfru før jeg møtte kjæresten min, og hun hadde hatt 1 før meg.

Kan jeg være smittet av noe slag? I så fall, vet dere hvilken?

Takk for hjelp

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kan kanskje være kjønnsvorter du har fått?

Ikke noe farlig det, men du må til legen og få resept på salve som skal smøres på.

Gjest Suzanne
Skrevet

Hei du! Kjønnsvorter er lett gjenkjennelige fordi de minner om bittesmå blomkålbuketter, nesten hvite og sammenvokste. Det er vel mest sannsynlig bare en form for irritasjon eller kanskje en soppinfeksjon du har fått. Dersom du har sopp kan du kjøpe Canesten, en reseptfri salve, på apoteket. Kjæresten din må også behandles. Du burde ikke bruke tid og krefter på å bekymre deg. Dersom det ikke går over av seg selv, oppsøk lege! Lykke til!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som sopp. Gå på apoteket og kjøp Canesten, hjelper ikke dette bør din partner også benytte seg av Canesten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for mange fine svar.

Det er litt mindre rødt ida, får håpe det bare er irritasjon, men jeg er hygenisk der nede.. så det var da rart.

De veldig,veldig små prikkene er ikke hvite, men har litt rødlig farge som ellers av dette området. De minner meg ikke om blomkållignende ting. Så det var jo bra.

Jeg gir det et par dager for å se om det forsvinner, håper på det beste! :)

Jeg har ikke lyst til å stikke en vattpinne ned i urinrøret mitt! *grøsse* :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg tenker meg om..

Hvis det skulle vært noe så tror jeg det er sopp, fordi det virker som kjæresten har litt for mye utflod. Er ikke dette et tegn?

Hva skjer om jeg ikke behandler det med en gang? Jeg reiser på ferie..

Gjest Poirot
Skrevet

Klamydia kan sjekkes med urinprøve, så du slipper vattpinne! (Hvilket alle jeg kjenner forøvrig har overlevd!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Husk å ikke bruke sterk såpe nedentil, dette irriterer og kan føre til rødhet/irritasjon på penis, gutter skal helst kun skylle penis med vann.

Dersom du ikke behandler det med engang vil det enten forsvinne av seg selv eller vedvare, vedvarer det så kjøp Canesten (lurt at også din partner behandler seg da).

Utflod er ikke spesielt tegn på sopp, kløe derimot er.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja nå begynner det å demre.

Enten så er det sopp, eller så er det for sterk såpe. Gikk tom for sånn hudvennlig kroppsåpe, så siden da har jeg brukt vanlig håndsåpe (sånn såpeklump).

Takk for mange fine svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...