Gå til innhold

p-piller

Gjest Gjest_karoline_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_karoline_*
Skrevet

hei jeg er en jente på 17 år, jeg vil slutte på -piller for jeg har de syyke hetetoktene, jeg har brukt p.piller i 4 år å har inga sex lyst å er blitt veldig tykk etter å ha brukt pillene. er det noe jeg trenger å bekymre meg for når jeg slutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Både ja og nei.

Du kan få sterkere menssmerter en periode, og syklusen kan være ganske ute å kjøre i lang tid. Ikke så rart med tanke på hvor lenge systemene i kroppen har blitt "slått av". 13 år, ting har vel ofte knapt kommet ordentlig igang da...

Kviser er det endel som får mer av helt i starten, men det roer seg som regel kjapt.

Og er du sexuelt aktiv med en mannlig partner, husk kondom ;) (ja, jeg tar ting litt for gitt her, men 17 år er ung for å planlegge barn)

Gjest Gjest
Skrevet
Både ja og nei.

Du kan få sterkere menssmerter en periode, og syklusen kan være ganske ute å kjøre i lang tid. Ikke så rart med tanke på hvor lenge systemene i kroppen har blitt "slått av". 13 år, ting har vel ofte knapt kommet ordentlig igang da...

Kviser er det endel som får mer av helt i starten, men det roer seg som regel kjapt.

Og er du sexuelt aktiv med en mannlig partner, husk kondom ;) (ja, jeg tar ting litt for gitt her, men 17 år er ung for å planlegge barn)

hehe, takk for svart;) men skal nåkk ikke ha barn:p vill bare ha p-pillene bort:P fikk så syke hetetokter av de:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...