Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fugene mellom flisene på badet ser ikke ut. De trenger sårt å bli vasket. Det funker dårlig med moppen, så derfor tenkte jeg å kjøpe en tannbørste og bruke den. Men er det bare å bruke vanlig såpe, type grønnsåpe, jif o.l, eller trenger man spesialsåpe når man skal "skrubbe" flisene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mjau_*
Skrevet

Jeg bruker fliserens, får bort alt av gammelt smuss og kalkrester, bruker en gammel oppvaskbørste og trenger lite skrubbing. Du får kjøpt det der du kjøper fliser.

Skrevet
Jeg bruker fliserens, får bort alt av gammelt smuss og kalkrester, bruker en gammel oppvaskbørste og trenger lite skrubbing. Du får kjøpt det der du kjøper fliser.

Hva koster det sånn ca. for fliserens?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg brukte Jif skurekrem og tannbørste på mine forrige uke og de ble helt rene :)

Gjest Gjest_merete_*
Skrevet

Hvorfor ikke fuge på nytt?

Har en kompis som gjør det i ny og ne, og det ser virkelig pent ut. Tar visst ikke så lang tid for de som kan det.

Ellers så har jeg også hørt at man får vidundermiddel hos flisbutikken. Aner desvere ikke pris, men det kanskje du finner ved å søke på nett.

Gjest Gjest_mjau_*
Skrevet
Hva koster det sånn ca. for fliserens?

Husker ikke pris, men har hatt det i flere år nå, flere ulike typer. Den som funker best til dusjen er Sopp og jordslagfjerner. Har også Dyprens til flisene, noe som er bra på gulvflisene på badet. Da fuging av fliser er noe av det kjedeligste som finnes, gjør jeg det heller lettvint og bra ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...