Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja, jeg vet at dette er en helt utrolig ting å spørre om. Men saken er den at jeg leste på tråden om rare vaner, og noen skrev der at de brukte så innmari mye papir på do. Jeg tenkte at dette kanskje har sammenheng med at noen jenter er så utroliiig treige på do. Og noen ganger når jeg har hatt besøk er nesten halve rullen borte. Skjønner at ved bomilibom kan det gå mye, men hva med bimelibim? Selv bruker jeg 2-3 tørk som jeg bretter pent. Da blir det tørt. Tørker man mer kan jo huden bli sår og irritert. Hvorfor tror noen de trenger 4 runder rundt hånden? Eller kanskej enda mer? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg sløser........ :oops: Bruker en rull om dagen alene jeg....... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg aner rett og slett ikke. Vi kjøper hele sekker med papir og har dem i en evighet. Umulig å holde styr på slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg aner rett og slett ikke. Vi kjøper hele sekker med papir og har dem i en evighet. Umulig å holde styr på slike ting. Men du vet vel om du surrer en hel rull på hånden før du tørker deg, eller om det holder med 1 ark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg sløser........ :oops: Bruker en rull om dagen alene jeg....... Seriøst???? :o Hvorfor????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Vil tro at jeg havner mellom 1 tørk og en hel rull Jeg vet rett og slett ikke. Har gått på do selv i minst 27 år nå, så ting går automatisk. Men skal jeg tippe.. 4-5 tørk kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. juli 2003 #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Hvorfor? Nei,det vet jeg ikke..... Jeg bare er sånn! Gubben klager på forbruket han også......... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 Det har jo litt å si hva slags papir man bruker også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 8. juli 2003 #9 Del Skrevet 8. juli 2003 hehe - må bare le.....! Vel, her ruller jeg to ganger rundt hånden - også -> tørke tørke. Hvorfor? Fordi jeg ikke gidder å brette papiret og dandere det pent for at det skal se pent ut når jeg tørker meg i rompen. Det blir også ett slags 'brett' når man surrer det rundt hånden..... Sånn, da vet dere alle om min dokultur. Håper dette var til nytte.. *hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg bruker altfor mye papir jeg og, og får klager av både samboeren og når jeg er hjemme på besøk hos mamma og pappa. Men jeg sier bare at det fins verre uvaner enn nettopp det der jeg, og fortsetter å "sløse" med papir. Bruker nok to runder rundt hånda eller noe ja.. Kanskje mer og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 8. juli 2003 #11 Del Skrevet 8. juli 2003 Av alle rare spørsmål.... Jeg bruker å røske i rullen, og ta et godt stykke papir som jeg bretter. Absolutt ikke pent og pyntelig, for det skal jo ned i undergrunnen uansett. Så tar jeg gjerne et stykke til, og enda et. Ellers føler jeg ikke at jeg blir tilstrekkelig ren. Det rare er at gubben også bruker masse papir. Først flere runder til tørking. Så en ny remse han bruker til å tørke av toalettringen med. Dette gjør han hver eneste gang, uansett om gjøremålet er sittende eller stående. Han er meget renslig av seg, det er sikkert. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Skrevet 10. juli 2003 #12 Del Skrevet 10. juli 2003 *kniser* Når papiret har normal tykkelse, tar jeg alltid fire tørk, bretter dem sammen på midten, så på midten og så på midten igjen. (Det er en besettelse.) Når papiret derimot er skikkelig tynt (uff og uff), strekker jeg meg til fem, eventuelt til en ekstra omgang. Flott at noen tar opp dette temaet, jeg har alltid egentlig lurt på om jeg er veldig abnormal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. juli 2003 #13 Del Skrevet 10. juli 2003 Bruker det jeg må :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 10. juli 2003 #14 Del Skrevet 10. juli 2003 Ho ho, utrolig hva som diskuteres her på KG! Jeg bruker vel ca.4-5 tørk etter en bimmelim jobb. Er det snakk om bomelom kommer det helt ann på kvaliteten av jobben jeg har gjort. Men det er ikke snakk om å tvinne papiret flere ganger rundt hånden, heller det at jeg tørker mange ganger. Gubben bruker ikke så mye papir når han faktisk er på do, men bruker dopapir til alt mulig annet.....så det går unna med rullene. Først skal han snyte seg litt i dopspir, så skal han tørke av vasken med dopapir, så skal han pusse speilet litt med dopapir, så skal han plukke ut av sluken med dopapir......i det hele tatt, det går unna. Men shitt au, dopapir er ikke det værste å sløse med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2003 #15 Del Skrevet 10. juli 2003 Glad for å se at vi kan diskutere og utveksle erfaringer på et av livets store alovorlige temaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 10. juli 2003 #16 Del Skrevet 10. juli 2003 enig med lisemor jeg; bruker det jeg må!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #17 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg sløser........ :oops: Bruker en rull om dagen alene jeg....... Stort r æ v h u l l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå