Gå til innhold

Til dere her på forumet :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å glemme tampong-tråden på en stund.

Skrevet

Hmm...mener det gikk en heit diskusjon på om mannen (til en eller annen på forumet) kunne gå fra frokostbordet for å gå på do...

Husker ikke hvor den befant seg i forumet. Ide noen?

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm...mener det gikk en heit diskusjon på om mannen (til en eller annen på forumet) kunne gå fra frokostbordet for å gå på do...

Husker ikke hvor den befant seg i forumet. Ide noen?

Det stemmer!!! Utrolig mange med dårlige blærer! :D

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Det stemmer!!! Utrolig mange med dårlige blærer! :D

Var det ikke en om at det var uhøflig å "bommelomme" på andre steder enn sitt eget toalett også?

Skrevet
Jeg er hårreisende dårlig til å søke her inne, men kjøkkentabber-tråden er min favoritt. :) Kjøtt-tråden er også fin, men av en eller annen grunn har jeg ikke så sansen for den sagnomsuste Linux-tråden.

Det er mange morsomme, men jeg er enig i at Linux-tråden er oppskrytt.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er mange morsomme, men jeg er enig i at Linux-tråden er oppskrytt.

Tråden i seg selv er ikke så morsom, det som er morsomt er at den gikk sin seiersgang på utallige forum over hele Skandinavia, og til og med et par utenfor. At såå utrolig mange mennesker kan lese og falle for en sånn greie er bare :skratte:

Det var nok en gullalder for reklameinntekter!

Gjest Bolledeig
Skrevet

Søk på "unix is sexy"+kvinneguiden i google, så finner du det sikkert ;)

Skrevet
Tråden i seg selv er ikke så morsom, det som er morsomt er at den gikk sin seiersgang på utallige forum over hele Skandinavia, og til og med et par utenfor. At såå utrolig mange mennesker kan lese og falle for en sånn greie er bare :skratte:

Det var nok en gullalder for reklameinntekter!

Ja, det var det som var gøy. At folk som knapt hadde hørt om Kg hadde link til den på bloggen sin osv.

Gjest Gjest
Skrevet
Tråden i seg selv er ikke så morsom, det som er morsomt er at den gikk sin seiersgang på utallige forum over hele Skandinavia, og til og med et par utenfor.

Veldig riktig. Det er litt som Holmenkollen. En fantastisk turistatttraksjon for "fremmede", men for Oslo-boere ganske kjedelig.

Det som ødela tråden var vel at TS fikk hetta og røpet seg med en gang hun så hvor vanvittig den tok av. Men for et åpningsinnlegg!

Skrevet

Mange av Milla-trådene er klassikere men de får vi vel ikke lov å ta opp......

Gjest Wrangler
Skrevet (endret)

Noen jeg husker:

- jente som såkalt var låst inne på rommet sitt av moren sin, sendte papirfly med "hjelp meg" på. Heheh! Fikk mange gode råd på hvordan komme seg ut.

- tampongtråden som pågår enda (altså en som insisterer å kaste den i do)

- Karbonadedeig er kjøtt/muskler.

- den Store Dokurv-tråden, ikke de som er her nå, men den morsome som ble moderert bort - dessverre!

- Stemor med feltsenga husker jeg også!

+ den med hun som mente barna måtte ha merkeklær for fotografering i barnehagen.

Endret av Bolledeig
Gjest Elastica
Skrevet

Selkåpetråden. :sexy:

Skrevet
Selkåpetråden. :sexy:

Den har jeg gått glipp av!

Skrevet

Hvorfor ikke? Føler jeg har gått glipp av noe her :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...