Gjest nn Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er ganske ny her på forumet. Eller dvs., det er ikke mange mnd. siden KG ble et av de nettstedene jeg klikker innom hver dag for å se hva som rører seg. Har deltatt i noen diskusjoner, osv. Og en av de første trådene jeg leste her inne, var en oppskrift på hvordan man skulle bli "kattedame på bygda". Jeg lo skikkelig godt av denne, den lå inne på Skråblikk og generaliseringer. Kom til å tenke på dette - har dere erfarne noen tråder dere "aldri glemmer" fordi de aldri tok slutt, eller fordi de var hysterisk morsomme, eller annet? Av alle trådene her, må det vel finnes noen "legender"?! Fortell!!
Gjest *Mim* Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Jeg er hårreisende dårlig til å søke her inne, men kjøkkentabber-tråden er min favoritt. Kjøtt-tråden er også fin, men av en eller annen grunn har jeg ikke så sansen for den sagnomsuste Linux-tråden.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Karbonadedeig-tråd og kaste mannan på dør fordi han har for liten penis-tråd...!
Hinata Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Vaske-seg-i-rumpa tråden og Uforglemmelige kommentarer under hyrdestunden var de jeg kom på i farta
Gjest Miley Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Kjøtt-tråden er jo genial. Denne er også ganske lett å huske :dåne:
leirbål Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Kjøtt-tråden er jo genial. Denne er også ganske lett å huske :dåne: Æsj. jeg hadde ikke hørt om den engang, jeg. Nå kommer jeg til å drømme om den i natt... Men, fin slankekur, den tråden der da.
Gjest dalieo Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Kjøtt-tråden er jo genial. Denne er også ganske lett å huske :dåne: Fyyy f..
alicia2 Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 Det er nok flere "uforglemmelige",men akkurat nå kom jeg på en debatt der det var snakk om å droppe typen en var på date med,FORDI HAN IKKE HADDE SERTIFIKAT!!! (men var visst perfekt ellers...)
Anglofil Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 Den derre tråden om hvorvidt Tyrkia var en del av Asia eller Europa, Jeg ble spandert på-tråden jeg hadde for lenge siden, og tråden der man diskuterte antall verdensdeler. Og jo, så var det en tråd med ei mor som ikke ville pusse opp rommet til dattera, og ville at hun skulle ligge på feltseng eller noe i den duren. Noen som husker den tråden? Mvh Yvonne
Gjest Miley Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Den derre tråden om hvorvidt Tyrkia var en del av Asia eller Europa, Jeg ble spandert på-tråden jeg hadde for lenge siden, og tråden der man diskuterte antall verdensdeler. Og jo, så var det en tråd med ei mor som ikke ville pusse opp rommet til dattera, og ville at hun skulle ligge på feltseng eller noe i den duren. Noen som husker den tråden? Mvh Yvonne Ja, det var vel svigerforeldrene som ville kjøpe/gi penger til nye møbler til barnet, men mor ville ikke. Hun syntes det var bedre med feltseng. Ganske engasjerende
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 Pussig. Jeg søkte på Tyrkia for å finne Tyrkia tråden men snublet overåde kjøtttråden istedet.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 15. mars 2009 #14 Skrevet 15. mars 2009 Og her er Tyrkia tråden. For meg står disse (kjøttråden og tyrkiatråden) som noe av det beste noen sinne her. Og dokurvtråden.
Titti72 Skrevet 15. mars 2009 #15 Skrevet 15. mars 2009 Og jo, så var det en tråd med ei mor som ikke ville pusse opp rommet til dattera, og ville at hun skulle ligge på feltseng eller noe i den duren. Noen som husker den tråden? Mvh Yvonne Ja, det var vel svigerforeldrene som ville kjøpe/gi penger til nye møbler til barnet, men mor ville ikke. Hun syntes det var bedre med feltseng. Ganske engasjerende DEN tråden husker jeg godt. Fy faan så forbannet jeg var da..... Det var sikkert et troll, men jeg fyrte opp alikevel.
Titti72 Skrevet 15. mars 2009 #16 Skrevet 15. mars 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...c=55402&hl= Får ikke penere utseende på linken, men den heter " Overkjørt av svigerfamilien". Tror det er første og siste gang jeg har blitt sensurert her inne på KG...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #18 Skrevet 15. mars 2009 Pussig. Jeg søkte på Tyrkia for å finne Tyrkia tråden men snublet overåde kjøtttråden istedet. Hva slags Tyrkia-tråd? Kanskje samme person skrev karbonadedeig tråden og Tyrkia tråden?
Chiquita Skrevet 15. mars 2009 #20 Skrevet 15. mars 2009 Pussig. Jeg søkte på Tyrkia for å finne Tyrkia tråden men snublet overåde kjøtttråden istedet. Denne måtte jeg lese nå igjen. Utrolig morsom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå