Gå til innhold

Til dere her på forumet :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny her på forumet. Eller dvs., det er ikke mange mnd. siden KG ble et av de nettstedene jeg klikker innom hver dag for å se hva som rører seg.

Har deltatt i noen diskusjoner, osv. Og en av de første trådene jeg leste her inne, var en oppskrift på hvordan man skulle bli "kattedame på bygda". Jeg lo skikkelig godt av denne, den lå inne på Skråblikk og generaliseringer.

Kom til å tenke på dette - har dere erfarne noen tråder dere "aldri glemmer" fordi de aldri tok slutt, eller fordi de var hysterisk morsomme, eller annet?

Av alle trådene her, må det vel finnes noen "legender"?!

Fortell!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg er hårreisende dårlig til å søke her inne, men kjøkkentabber-tråden er min favoritt. :) Kjøtt-tråden er også fin, men av en eller annen grunn har jeg ikke så sansen for den sagnomsuste Linux-tråden.

Gjest Gjest
Skrevet

Karbonadedeig-tråd og kaste mannan på dør fordi han har for liten penis-tråd...! :)

Skrevet

Det er nok flere "uforglemmelige",men akkurat nå kom jeg på en debatt der det var snakk om å droppe typen en var på date med,FORDI HAN IKKE HADDE SERTIFIKAT!!! :ler: (men var visst perfekt ellers...)

Skrevet

Den derre tråden om hvorvidt Tyrkia var en del av Asia eller Europa, Jeg ble spandert på-tråden jeg hadde for lenge siden, og tråden der man diskuterte antall verdensdeler. Og jo, så var det en tråd med ei mor som ikke ville pusse opp rommet til dattera, og ville at hun skulle ligge på feltseng eller noe i den duren. Noen som husker den tråden?

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Miley
Skrevet
Den derre tråden om hvorvidt Tyrkia var en del av Asia eller Europa, Jeg ble spandert på-tråden jeg hadde for lenge siden, og tråden der man diskuterte antall verdensdeler. Og jo, så var det en tråd med ei mor som ikke ville pusse opp rommet til dattera, og ville at hun skulle ligge på feltseng eller noe i den duren. Noen som husker den tråden?

Ja, det var vel svigerforeldrene som ville kjøpe/gi penger til nye møbler til barnet, men mor ville ikke. Hun syntes det var bedre med feltseng. Ganske engasjerende :ler:

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Pussig. Jeg søkte på Tyrkia for å finne Tyrkia tråden men snublet overåde kjøtttråden istedet.

Skrevet
Og jo, så var det en tråd med ei mor som ikke ville pusse opp rommet til dattera, og ville at hun skulle ligge på feltseng eller noe i den duren. Noen som husker den tråden?

Ja, det var vel svigerforeldrene som ville kjøpe/gi penger til nye møbler til barnet, men mor ville ikke. Hun syntes det var bedre med feltseng. Ganske engasjerende :ler:

DEN tråden husker jeg godt. Fy faan så forbannet jeg var da..... Det var sikkert et troll, men jeg fyrte opp alikevel.

Skrevet

Her fant jeg mye morsomt :popcorn:

*abbonere*

Gjest Gjest
Skrevet
Pussig. Jeg søkte på Tyrkia for å finne Tyrkia tråden men snublet overåde kjøtttråden istedet.

Hva slags Tyrkia-tråd? Kanskje samme person skrev karbonadedeig tråden og Tyrkia tråden?

Skrevet

Denne måtte jeg lese nå igjen.

Utrolig morsom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...