Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 For det første, jeg er en mann! Jeg er en mann som vil synge i min brors bryllup. Og jeg trenger forslag til sanger. Står litt fast på Hellbillies - Den finaste eg veit, men den ble sunget i ett annet byllup vi var i, så det blir lissom ikke så spesielt for dette bryllupet... Noen som kan hjelpe meg?? Vil virkelig overraske dem med en sang
Spent brud Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 For det første, jeg er en mann! Jeg er en mann som vil synge i min brors bryllup. Og jeg trenger forslag til sanger. Står litt fast på Hellbillies - Den finaste eg veit, men den ble sunget i ett annet byllup vi var i, så det blir lissom ikke så spesielt for dette bryllupet... Noen som kan hjelpe meg?? Vil virkelig overraske dem med en sang Hva med noe fra Vamp?? De har mange fine tekster... Tror den ene heter "Takk skal du ha"
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Tusen takk! Har faktisk ikke tenkt på Vamp.. Har gått igjennom noen Sigvart Dagsland og Jahn Teigen låter uten å treffe hittil.
Gjest Gjest_lille_my_* Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Synes disse er fine Henning Kvitnes - Sånne som oss Jonas Fjeld - Engler i sneen Haldvan Sivertsen - Kjærlighetsvisa Ønsker deg lykke til,håper du finner noen du liker
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Hva med noe fra Vamp?? De har mange fine tekster... Tror den ene heter "Takk skal du ha" "Kim du nå va" heter den Jo takk, den er nydelig! Flere forslag mottas med takk :D
Fantorangen Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Vi skal ha Jørn Hoel med "Har en drøm" som solstykke på trompet, gleder meg til det... Endret 15. mars 2009 av Mai brud
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Jeg tror vi skal bruke "Vise til våren" av Vamp. Den er nydelig.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 For det første, jeg er en mann! Jeg er en mann som vil synge i min brors bryllup. Og jeg trenger forslag til sanger. Står litt fast på Hellbillies - Den finaste eg veit, men den ble sunget i ett annet byllup vi var i, så det blir lissom ikke så spesielt for dette bryllupet... Noen som kan hjelpe meg?? Vil virkelig overraske dem med en sang Hvis det ikke absolutt 110 % må være norsk tekst, ville jeg kanskje vurdert Ted Gärdestad - För Kärlekens Skull..? Veldig mye brukt i svenske bryllup, lite i norske
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Kjærlighetsvisa - Halvdan Sivertsen Mitt hjerte er ditt - Alf Prøysen Mysteriet deg - Bjørn Eidsvåg Heile livet for dæ - Terje Tysland Ingen er så nydelig som du - Tor Endresen Så gla i dæ - Åge Aleksandersen
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 "Du og eg" - Bjørn Eidsvåg. Fantastisk flott sang og perfekt til bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå