Elizia Skrevet 23. april 2009 #21 Del Skrevet 23. april 2009 Hei . Hva med onsdag 6 mai kl 17.00 feks? Tenkte på neste torsdag, men det er jo 1 mai på fredag og langhelg, så da har man jo ofte andre planer. Kunne jo ha forsøkt choco boko (er det slik det skrives?) i Nordre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 24. april 2009 #22 Del Skrevet 24. april 2009 Det passer fint for meg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 24. april 2009 #23 Del Skrevet 24. april 2009 Nå er jeg litt kortere på vei enn dere andre, men kunne godt tenkt meg å hilse på jeg også om det er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. april 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 24. april 2009 I`m in! Og selvfølgelig er Gåsemor velkommen, selv om du ikke er i terminklubben Blir hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 24. april 2009 #25 Del Skrevet 24. april 2009 Flott da. Og velkommen skal du være Gåsemor . Hvis noen har et annet forslag på sted så er det ok for meg. Men Choco bocco har jo deilige kaker og salater da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 3. mai 2009 #26 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei . Hva med onsdag 6 mai kl 17.00 feks? Kunne jo ha forsøkt choco boko (er det slik det skrives?) i Nordre? Jeg vil også være med! blir koselig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. mai 2009 #27 Del Skrevet 4. mai 2009 Heia! Jeg kunne også godt tenke meg å være med hvis det er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 4. mai 2009 Så moro, vi blir jo mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 5. mai 2009 #29 Del Skrevet 5. mai 2009 Artig at flere melder seg på! Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 5. mai 2009 Artig at flere melder seg på! Gleder meg til i morgen Godt jeg stakk innom denne tråden igjen, hadde nemlig fått det for meg at det var på torsdag Men jeg er klar i morgen likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 6. mai 2009 #31 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg sovnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg sovnet! hehe. du må jo ikke sovne fra oss Får bli med neste gang istedet Var veldig koselig å treffe dere i dag, jenter. Håper det ikke blir for lenge til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 7. mai 2009 #33 Del Skrevet 7. mai 2009 Så kipt at du sovnet fra oss da Gåsemor, du får bli med neste gang da! Takk for i går ja jenter, var koselig å møte dere. Vi må få til et nytt treff igjen om ikke alt for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. mai 2009 #34 Del Skrevet 7. mai 2009 Takk for i går ja! Det var veldig hyggelig å treffe dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 8. mai 2009 #35 Del Skrevet 8. mai 2009 Kjempefin kveld! Så koselige vi er! Sees igjen om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som er gira på treff igjen en dag neste uke? Jeg kan når som helst, har nemlig sommerferie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 2. juni 2009 #37 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kan Bare kom med forslag om dag/tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 2. juni 2009 #38 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kan også! Sikkert best å møtes på ettermiddag slik at flest mulig kan bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 3. juni 2009 Tirsdag 09. juni kl 17 på Bare Blåbær på solsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 3. juni 2009 #40 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg får prøve å holde meg våken denne gangen så jeg kan komme jeg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå