flickan Skrevet 14. mars 2009 #1 Del Skrevet 14. mars 2009 Siden vi er en del fra Trondheims-området her hadde det jo vært artig å møtes en dag. Vi kunne jo bare sagt en dag, og så kan de som vil treffes da Jeg foreslår f eks førstkommende torsdag kl 19 på Bruk Bar. Eller hvor og når som helst egentlig, om andre har andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 15. mars 2009 #2 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, flott initiativ!!! Torsdag denne uka passer desv dårlig for meg.... Kunne vi ha avtalt en uke lengre frem i tid kanskje flere leser forslaget ditt og har mulighet til å komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, flott initiativ!!! Torsdag denne uka passer desv dårlig for meg.... Kunne vi ha avtalt en uke lengre frem i tid kanskje flere leser forslaget ditt og har mulighet til å komme? Ja, kan godt ta det neste uke istedet, om det passer bedre F eks torsdag 26. mars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 18. mars 2009 #4 Del Skrevet 18. mars 2009 Hei. Det passer bra for meg. Så får vi håpe flere henger seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 18. mars 2009 #5 Del Skrevet 18. mars 2009 Høres spennende ut. Jeg må dobbelsjekke kalenderen om det passer neste torsdag. Gir beskjed snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 23. mars 2009 #6 Del Skrevet 23. mars 2009 Torsdag passer for meg. Er det fremdeles kl 19 på Brukbar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mars 2009 Åh, jeg gleder meg. Blir artig å møte andre gravide her i byen Og bare så dere er advart, jeg er ikke trønder på ordentlig, bare innflytta for studier (som forresten begynner å bli lovlig mange år nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 23. mars 2009 #8 Del Skrevet 23. mars 2009 Det har da vel ikke noe å si??? Så lenge du er gravid så har vi vel nok til felles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 24. mars 2009 #9 Del Skrevet 24. mars 2009 Da ses vi på Brukbar torsdag kl 19.00 Jeg får se meg rundt etter 2 gravide da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 26. mars 2009 Bare innom for å si at jeg har brunt hår og brune øyne, og mest sannsynlig har på meg en hvit kjole/tunika og brune støvletter. Jeg er nemlig spent på om vi klarer å finne hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 26. mars 2009 #11 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hm, har på meg dongeri og sort kort jakke i dag. Håper vi finner hverandre :klø: PS: Jeg har lyst hår... Endret 26. mars 2009 av effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 26. mars 2009 #12 Del Skrevet 26. mars 2009 Hyggelig å møte dere i dag. Har jo endel tilfelles når man er gravid og det er kjekt å ha noen å snakke med som er der man selv er. Lykke til videre med graviditetene så ses vi kanskje igjen i løpet av våren Og kanskje noen flere her på forumet vil henge seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 26. mars 2009 Må bare signere Spice. Var hyggelig å møte dere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 27. mars 2009 #14 Del Skrevet 27. mars 2009 Slenger meg på her. Var veldig hyggelig å møte dere. Vi treffes sikkert utover våren/ sommeren og;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 28. mars 2009 #15 Del Skrevet 28. mars 2009 Doh! Jeg er for sjelden inne på sidene her. Dette gikk jeg glipp av. Håper jeg rekker å få det med meg neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 14. april 2009 #16 Del Skrevet 14. april 2009 Hei. Skulle vi ha avtalt et nytt treff i april/mai? Tiden går fort og vi vokser Mye skjer og det hadde vært hyggelig å møtes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. april 2009 #17 Del Skrevet 15. april 2009 Hehe, jeg skal faktisk til Trondheim i helga! Er vel for seint å ordne noe treff nå, men jeg kommer nok til å se litt ekstra på alle gravide ja Kommer til å se for meg at det er dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. april 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg er klar egentlig når som helst. Bare å si tid og sted. Kan godt ha det tidligere enn forrige gang hvis det passer best for dere mhp jobb, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. april 2009 #19 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg har aldri vært i Trondheim før, så tid og sted må nok noen andre bestemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 17. april 2009 #20 Del Skrevet 17. april 2009 I'm in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå