Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken baenkplate har dere eller ville dere valgt til

hvit høyglans

Bilder..................

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet

En tykk plate i heltre eik kanskje?

Jeg vet at dette ikke er spesielt originalt eller trendy lenger, men jeg synes det er ganske fint som en kontrast til det glansede hvite :)

Skrevet

Blir nok laminat..pga prisen mer forslag motas med takk

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg en veldig mørk benkeplate i laminat, stein eller corian. Trenger ikke være helt sort, men sånn der omkring.

Ellers så passer jo "nesten alt" til hvit, slik at du egentlig kan velge den du liker best. Ta en titt rundt deg på kjøkkenet og se hva slags farger du har på veggen og ikke minst, hva slags kjøkkenbord du har. Du får en fin helhet hvis bord og benkeplate harmonerer.

Velger du tre-benkeplate så må den vedlikeholdes jevnlig for å forhindre at den tørker ut.

Laminat og corian trenger du ikke å gjøre noe med. Stein har jeg liten erfaring med, men tror at du må smøre den inn med noe av og til.

Skrevet

Jeg har grå laminat til hvit innredning, og er veldig fornøyd med det.

Gjest Gjest_merete_*
Skrevet

Hei!

Vi har valgt sortspettet stein til vårt kjøkken (hvit høyglans). Har ikke satt dette opp enda, men kommer i løpet av et par mnd.

For at dette ikke skal bli for "kaldt" har vi valgt varmt tregulv (Eik Antikk) på gulvet. Har hvitmalt panel på veggen, sort stor lysekrone og en gammel eik slagbenk som jeg skal male lakrissort med koselige puter til. Ser for meg at dette blir veldig, veldig lekkert.

Stein trenger man ikke å vedlikeholde, så den saken er jo grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...