Gjest Vanessa Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Fredag falt jeg ned fra en stol og landet ganske så ubeleilig på venstre stortå. Det gjorde utrolig vondt, men gikk over etter et par timer. Tåen ble imidlertid blå, stiv og hoven, er fremdeles vond å gå på, og kan ikke bøyes som normalt. Kan tær brekkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja. Gå til legen for sikkerhetsskyld. Jeg kom nesten for sent ("sikker ikke brudd") med min brukne hånd en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja tær kan brekkes, hvis du forsatt ikke kan bøye den hadde jeg nok tatt meg en tur til legen. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Jepp! Går helt fint! Er imidlertid ikke noe å gjøre noe med (Beskjed fra legen da jeg brakk stortåen i hvert fall), så du må nesten bare vente til det går over. Anbefaler deg imidlertid å oppsøke lege hvis hevelsen ikke går ned og/eller den viser tegn til betennelse el. andre komplikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Med mindre du har lyst på tå med vinkel, - gå til legen, om ikke annet så for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Au som faen! :cry: :evil: Detr höres ikke godt ut! Tär kan visst brekke, men det er ikke så vanlig å gjöre noe med det. (Man gipser dem ikke..) Pröv å holde foten i ro, legg den höyt og ta på is. Når hevelsen har gått ned kan du forsöke å röre litt på den for å se om l e d d e t er intakt. Mistenker du at det er et brudd så gå til lege, better safe than sorry.. Lider med deg! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå