Gjest ora Skrevet 8. juli 2003 #1 Skrevet 8. juli 2003 Hei alle, jeg har et problem. Kona vil aldri utføre oralsex på meg. Hun vil nesten heller aldri sitte på toppen, hvis det skjer er det kun for et minutt og så er det ned igjen. Hun ber alltid om at jeg skal utføre oralsex på henne, noe jeg gjør med største glede. Og hun ender alltid i en sterk orgasme. Hun vil også at jeg skal ta henne bakfra, noe som selvsagt blir utført. I mine øyne gjør jeg ALT hun ber meg om slik at hun har det bra og nyter det hele, men jeg føler at mine ønsker aldri blir fulgt opp. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få kona til å utføre f.eks. oralsex på meg?
kopfzerbrechen Skrevet 8. juli 2003 #2 Skrevet 8. juli 2003 Du kan prøve "gi og ta" metoden. Du slikker henne hvis hun suger deg. Det samme med stillingene.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juli 2003 #3 Skrevet 8. juli 2003 God hygiene (menn skal også bruke underlivssåpe) og en runde med barberhøvelen kan også hjelpe. Minnie
Gjest ora Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Hygienen burde det ikke være noe i veien med. Barbering og frisering er forsøkt flere ganger uten hell. Men dette gjelder ikke bare oralsex, jeg føler generelt at jeg får lite igjen. Hun her aktiv, i den forstand at hun helt klart gir uttrykk for at det jeg gir henne er godt, men hun vil aldri gjøre ting for meg, f.eks. ri eller oralsex.
Tuddelidu Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 En del kvinner liker det rett og slett ikke da... Ellers kanskje hun føler seg usikker, ikke vet hvordan det skal gjøres etc? Uansett er dette noe bare hun kan svare på, og ingen her inne...
OppNed Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Spørs om du har skjemt henne litt bort, ora... Tror det er vanskelig å "kreve" noe av den andre, sånn sett, men må jo kunne gå an å ta en prat om dette, utenfor senga riktignok. Vet du...jeg tror dette er en vond sirkel, jeg, som kan være veldig vanskelig å komme ut av medmindre dere har et bra forhold når det kommer til åpen kommunikasjon. Det er fort gjort å komme inn i rutiner og vaner, hvor den ene eller andre er såre fornøyd med ting slik de er. Og i ditt tilfelle, så høres det vel ut som om hun har det bra og er fornøyd. Og skjønner godt at du føler det slik du gjør. Hva skal til for å bryte slike sirkler da? Et slags "oppgjør" kanskje...med fare for at hun vil føle at du ikke er fornøyd med henne...istedet for å oppfatte det slik det jp bør oppfattes. Skummelt for mange, dette. Fortell henne om fantasiene dine, kanskje? Si det rett ut, at du elsker det når hun bruker munnen på deg, at du tenner på å variere stillinger, at dette er en så stor del av seksualiteten din at du skulle ønskeønske at hun ville hjelpe deg til å berike dette for deg? Hva risikerer du da? At hun blir sinna? HVIS hun blir lei seg eller sinna for noe sånt, så vil jeg tro det går temmelig raskt over. Hvem kan vel bli sinna på partneren sin fordi h*n drømmer om å berike sex-livet med fokus på hverandre? De tingene du nevner er da høyst normale ting å like og å boltre seg litt med når man har sex med den man er sammen med. Tror vel på kommunikasjon, ja. Litt av spørsmålet er kanskje om hun er åpen for andre ting også, om hun er åpen for nye varianter dere to imellom. Hva med noveller, fortellinger, etc? En annen variant kan kanskje være å tilby henne å utføre noe nytt på henne, mot at hun gjør noe du ønsker med deg. Som en slags liten forsiktig til-å-begynne-med-lek? Synes det er synd, ihvertfall, hvis slike små barrierer skal bli permanente. Og har tro på å av og til bare hoppe i det, og si ting slik de oppleves. Uten å gå for mye rundt grøten. Maiken
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 Det kan hende hun har en sperre i hodet sitt, for hva normale jenter gjør. Eller det kan være noe spesielt ved oralsex hun ikke liker. Jeg syntes lenge den juicen som kom ut var litt ekkel. Du kan også prøve å foreslå at hun skal leke litt med deg, prøve seg litt med tunga, uten å slå i bordet at du vil ha deep throat avsuging. La henne få leke seg frem og være litt tøffere hver gang, uten at du blir sur når hun mener hun har strukket grenser nok for den dagen.
Gjest Allanon1 Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Svar med samme mynt, enkelt og greit!!! ikke gi henne noe av det hun liker hvis ikek du får noe av det du liker, ihvertfall av og til.. (Noe trøbbel med brukernavnet, måtte derfor ha ett 1 tall bak :-? )
Joey Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 Svar med samme mynt, enkelt og greit!!! ikke gi henne noe av det hun liker hvis ikek du får noe av det du liker, ihvertfall av og til.. Ja, det er ALLTID en god ide: krangle og sette bastante KRAV i sexlivet. (Jeg håper sarkasmen kommer frem!) Seriously: Suging og sitte på topp er liksom der hun må ta kontrollen. Er du sikker på at hun ikke bare er usikker? :oops: Det kan väre en god ide å snakke litt med henne, kanskje "utdanne" henne litt.. :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #10 Skrevet 9. juli 2003 Ja, det er ALLTID en god ide: krangle og sette bastante KRAV i sexlivet. (Jeg håper sarkasmen kommer frem!) Seriously: Suging og sitte på topp er liksom der hun må ta kontrollen. Er du sikker på at hun ikke bare er usikker? :oops: Det kan väre en god ide å snakke litt med henne, kanskje "utdanne" henne litt.. :enig_animasjon: Hun setter jo frem krav, hvorfor kan ikke han gjøre det? Sa ingenting om krangling jeg, du har nok misforstått litt..Tenkte han kunne bruke det å teste med, se om hun forandret mening da når plutselig ikke hun fikk viljen sin lengre, eller om det bare ble bråk ut av det..Trenger ikke å gjøre det på en sur måte, kan vel heller gjøre det/si det på en ertende måte???Er verdt ett forsøk ihvertfall, da får han ihvertfall se hvordan hun reagerer..
Gjest ora Skrevet 9. juli 2003 #11 Skrevet 9. juli 2003 Det med å nekte å gi henne det hun vil ha er HELT UTELUKKENDE!! Har noe med at jeg liker det selv. Har tidligere forsøkt å prate om det, men har fått lite respons. Usikkerhet er helt klart noe man kan tenke på her, selv om det strengt tatt ikke burde være tilstede, vi har tross alt delt seng i snart 10 år. Ellers vil jeg si Maiken for mange gode innspill. For de som nå tror at jeg er misfornøyd med sexlivet mitt kan jeg si at jeg egentlig ikke er det. vi har det veldig godt i senga, men det er vel bare jeg som vil ha mer. Tror nok jeg slår meg til ro med at oralsex, ridning, etc. ikke er for alle. Heldigvis er det jo fortsatt slik at vi er forskjellige alle sammen.
Gjest 10na Skrevet 9. juli 2003 #12 Skrevet 9. juli 2003 Sex handler om gjensidig glede, nytelse og respekt. Om din partner vegrer seg for å utføre ymse handlinger så kan det ha bakenforliggende årsaker. Eller ganske enkelt at hun ikke er komfortabel med å sitte på topp eller å utføre oral-sex på deg. Å sette "hardt mot hardt" som det her blir foreslått er etter min mening helt feil. Etter mitt syn har du ikke annet å gjøre enn å respektere henne.
Gjest ora Skrevet 9. juli 2003 #13 Skrevet 9. juli 2003 Ellers vil jeg si Maiken for mange gode innspill. Skulle vært: ... si Takk til Maiken...
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #14 Skrevet 10. juli 2003 Respektere det, hvorfor kan ikke hun "respektere" deg? Synes at det alltid må være litt gi og ta i ett forhold, enten det er sex eller andre ting.. uansett, lykke til med sexlivet!!(uten oralsexen da )
Gabriel Skrevet 15. juli 2003 #15 Skrevet 15. juli 2003 Kvinner (og menn) har forskjellig grenser. Noen kvinner vegrer seg for analsex, noen for oralsex og noen kvinner kunne aldri tenke seg å runke mannen sin. Til en viss grad tror jeg vi må askeptere at vi er forskjellige. Jeg tror at det er liten vits i å "oppdra" ved opptre på samme måte tilbake: For det første skal en ikke se bort fra at det ikke har noen virkning fordi partneren rett og slett har en svakere apetitt og kan klare seg godt uten sex. For det andre, og viktigst, man skal ikke gjøre seksuallivet til en krigsplass: Det vil man kunne angre dypt på. Å prate sammen om det vil være det beste. Men av og til har situasjonen låst seg slik at videre samtale er vanskelig. Da kan det være lurt å bringe inn en uavhengig, profesjonell terapaut. Gabriel 1
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #16 Skrevet 21. juli 2003 Mannen gikk og la seg, og ville så gjerne ha litt kos før han sovnet.... Så han begynte å stryke kjærlig på kona si, men han ble fort avvist... "Jeg skal til gynekologen i morgen, så jeg vil ikke at det skal være noen ulymskheter igjen...." svarte konen... Etter noen minutter begynte mannen å stryke på konen sin igjen, og sa "Du, - du har ikke time hos tannlegen i morgen!!!???"
Kamasutra Skrevet 22. juli 2003 #17 Skrevet 22. juli 2003 Snakk med henne om dette. Kanskje hun vil føle seg tryggere om du hadde bind foran øynene dine, slik at du ikke ser hva hun gjør.
Nusse Skrevet 13. september 2003 #18 Skrevet 13. september 2003 Min kone var tidligere uvillig til å gjøre oralsex på meg. Jeg maste ikke noe med dette, og det gikk flere år, men en vakker dag tok hun initiativet selv, og prøvde litt forsiktig. Det gikk ikke så lang tid så var hun blitt en stor fan; når lar hun sjelden en anledning gå fra seg.....
*Lavendel* Skrevet 13. september 2003 #19 Skrevet 13. september 2003 Ærlig talt, må vel være opp til hver enkelt om de vil eller ikke. Ikke alle liker oralsex, ferdig med det. Det må bare respekteres!
OppNed Skrevet 13. september 2003 #20 Skrevet 13. september 2003 Joda, det ideelle er jo at dette respekteres, Lavendel. Men da må heller ikkke partneren bli så himla overrasket over at den andre suges inn i et fantasiliv som ikke nødvendigvis innbefatter ham/henne. Sånn er det da bare; man kan da ikke forandre en persons seksualitet? Hvis en person er veldig givende, liker å gjøre det som er godt for den andre, kan man da ikke forsiktig kreve litt fra den andre også? Blir ikke sånt noe litt...ubalansert? Er enig i at sex skal være frivillig selvfølgelig, men føler samtidig at det å gå på akkord med enkelte ting som tross alt oppleves deilig og veldig godt for den andre må kunne gå an av og til. Jeg forlanger da ikke hjemmelagd Thai-suppe med scallops daglig fordi det er min livrett! Som både er omfattende å lage og dyr. Jeg spiser gjerne gjerne en biff sammen med ham, selv om det ikke er det beste jeg vet. Det eneste jeg IKKE spiser er torskehoder! Det ble da en sabla metafor... :o Skal fortsette litt...jeg gikk i mange år og trodde jeg ikke likte oliven :o Fordi jeg smakte en engang, men trodde det var en drue og ble kjempeskuffa. For et par år siden, smakte jeg forsiktig på en oliven igjen... :o SLURP! Kjempesnadder! Hvor går balansen da? Hvem har rett? Den som ikke vil, eller den som vil? Er det så enkelt, Lavendel, som at man skal respektere dette? Det blir jo det samme som å innrømme at partneren har rett i at dette ikke er noe du ønsker, der hvor du egentlig faktisk ønsker dette. Tror kanskje ordet respektere kan byttes ut med resignere... Jeg ville aldri greid å respektert at min partner ikke ville f.eks kysse meg :o Ville resignert og skjønt at dette var hans greie, men ville hatt en konstant lengsel etter å bli kysset... Hva blir da det riktige? Å innse at sånn er det, jeg vil aldri kunne kysse en mann igjen i mitt liv? Jeg respekterer dette; skjønner at han har rett til å forlange dette eller.. Jeg elsker å kysse, jeg MÅ kjenne følelsen av å bli kysset...JEG trenger kyss som kjærtegn, og vil sannsynligvis komme til å kysse noen igjen... Men hvem??? Hvis jeg skal respektere dette av ham, så må han respektere at jeg har et behov for å kysse... Respekt skal være en gjensidig sak, det, Lavendel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå