Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 14. mars 2009 #21 Skrevet 14. mars 2009 I følge et program jeg har sett på Discovery er det langt fra unormalt å tiltrekkes av mennesker man er i slekt med faktisk. Ens egen datter er veldig nært, men dog. Men det er vel ikke normalt å være FORELSKET i sin egen datter?! Det nekter jeg å tro.
Gjest ærlig Skrevet 14. mars 2009 #22 Skrevet 14. mars 2009 forelskelser kommer og forelskelser går. Vakre mennesker blir man også lett forelsket i. Finn deg et annet objekt å være forelsket i. Det kan vel ikke være så vanskelig å få fokuset på noe annet enn ens egen datter? Og for guds skyld. Kom deg ut blant folk og skaff deg andre venner. For det her er ikke helt normalt, nei. Spesielt oppsiktsvekkende er det når du kaller datteren for sexy. Finnes mange andre sexy mennesker her i verden. Men det er ikke alle man kan få.
Nieve Skrevet 14. mars 2009 #23 Skrevet 14. mars 2009 Hei mannen. Jeg håper dette er en tulletråd, men om det ikke er det så skal jeg ikke dømme. Jeg synes veldig synd på deg, for dette kan ikke være lett. Å være forelsket kan være så mangt, men hvis dette er en seksuell forelskelse, så er det ikke bra. Man kan bli forelsket i mennesker på mange ulike måter, og å bli forelsket eller betatt av en man er glad i er ikke uvanlig. Jeg bruker å bli forelsket i vennene mine, men på en totalt aseksuell måte. Dette kan vel også betegnes som kjærlighet. Mine største "kjærlighetssorger" har vært når jeg og gode venner har mistet kontakt. Det kan såvisst være skummelt å søke hjelp fra offentligheten, men om dette er noe du ikke kan få kontroll over det, så burde du kanskje oppsøke hjelp på en diskret måte. Men din datter burde ikke få vite noe, og jeg tror ikke hun vil vite heller. Lykke til.
Gjest valdkfb Skrevet 14. mars 2009 #25 Skrevet 14. mars 2009 det er vel dette som kalles incest, selv om man ikke har foretatt et fysisk overgrep. det finnes psykiatere som har spesialisert seg på seksuelle avvik, og din problemstilling(og den er reell og ikke bare oppspinn) tilsier at du absolutt må oppsøke hjelp. du har allerede sveket din datter dypt, men hun vet det heldigvis ikke. om hun noensinne får vite det vil hun nok aldri ha noe med deg å gjøre igjen, og jeg vil råde deg til å ha en regel om å aldri være alene med henne/hennes fremtidige barnebarn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå