Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Jeg tror jeg har et stort problem. Jeg har en datter på 18år. Jeg synes hun er pen, som sikkert de fleste foreldre gjør, men jeg er forelsket i hene i tilegg. Jeg synes hun er veldig sexy. Har vært sånn de siste to årene. Jeg er faren hennes, jeg elsker henne, men jeg ville aldri misbrukt henne, og har heller aldri gjort henne noe og skal så klart ikke det, så ikke misforstå. Jeg prøver så godt jeg kan å skjule at jeg er forelsket i henne og vi er gode venner, men jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg vil si at hun er min beste venn. Men hva gjør man når man er forelsket i sin egen datter? Lar man det bare gå og ikke gjøre noe med det? For kan vel ikke akkurat si det heller. Vet jo ikke hvordan hun vil reagere heller. Finnes det noe hjelp man kan få? Og vil det være nødvendig og kan det hjelpe? Jeg er ikke farlig og klarer fint å styre meg. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Jeg synes faktisk det er litt vondt å være forelsket i sin egen datter. Det vil jo aldri bli noe av også er det jo tabu og alt det der så kan jo ikke stå frem heller.
Helene Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 Du bør iallefall ikke si noe til henne. Da ødelegger du all tillit for resten av livet.
Gjest missLady Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 (endret) - Ikke si det - Ikke vis det Endret 14. mars 2009 av jolie
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Da ødelegger du all tillit for resten av livet. Ja, det er slik jeg også tenker. Men det er ikke noe hjelp å få eller noe. Men blir vel kanskje vanskelig å få en psykolog til fjerne en forelske også?? Men nå flytter henne hjemmefra i august da, så kanskje det blir litt bedre da, når jeg ikke ser henne hver dag.
Gjest CookieMonster Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Du burde søke hjelp, men ikke nevne dette for henne. Tror ikke hun hadde klart å hatt et vanlig forhold til deg dersom hun visste at du var forelsket. Det er ganske ekkelt. Kanskje det går over når hun blir eldre, men synes du burde snakke med noen om dette.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Jeg lurer litt på hva slags følelser og sånn det ligger bak denne forelskelsen. Er det en reell forelskelse, slik man vanligvis definerer en forelskelse? I såfall innebærer dette seksuelle følelser også, og da er du ute på ville veier. Da er det en viss mulighet for at du kan tråkke over noen ulovlige grenser. Selv om du ikke har misbrukt henne, kan denne forelskelsen bidra til at disse grensene overskrides. Du bør ta kontakt med fastlegen, slik at han kan henvise deg til en sexolog så snart som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jeg ser faktisk ikke problemet. Du sier at du ikke er farlig, ikke har tenkt å gjøre noe med det og at du skjuler det for henne. Vel, da er det jo bare å fortsette å skjule det! Det virker mest som du synes synd på deg selv. Det er det ikke. Det er mange mennesker her i verden som ikke kan få den de er forelsket i.
Gjest CookieMonster Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Jeg ser faktisk ikke problemet. Du sier at du ikke er farlig, ikke har tenkt å gjøre noe med det og at du skjuler det for henne. Vel, da er det jo bare å fortsette å skjule det! Det virker mest som du synes synd på deg selv. Det er det ikke. Det er mange mennesker her i verden som ikke kan få den de er forelsket i. Tror ikke du helt skjønner poenget til denne mannen. Han vil jo sikkert prøve å bli kvitt følelsene og ha vanlige farsfølelser for sin datter. Da må han jo gjøre noe med det, og å snakke med noen kan kanskje hjelpe. Tror ikke han synes synd på seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Tror ikke du helt skjønner poenget til denne mannen. Han vil jo sikkert prøve å bli kvitt følelsene og ha vanlige farsfølelser for sin datter. Da må han jo gjøre noe med det, og å snakke med noen kan kanskje hjelpe. Tror ikke han synes synd på seg selv. Jeg tror faktisk det beste er å bare akseptere det, og godta at man aldri kan praktisere eller vise denne forelskelsen. Det forhindrer jo ikke at du kan bli forelsket i en annen dame som passer mer for deg. Da vil jo forelskelsen til din datter blekne.
Gjest hopeful Skrevet 14. mars 2009 #12 Skrevet 14. mars 2009 Anbefaler deg å søke profesjonell hjelp! Og datteren din må aldri få vite hvordan du føler det. Da er dere far/datter forhold ødelagt for alltid. Du burde ta kontakt med en psykolog.
Gjest Yihaa Skrevet 14. mars 2009 #13 Skrevet 14. mars 2009 TS sier at han ikke har forgrepet seg på datteren, men synes hun er sexy og er forelsket i henne. Ergo ønsker han/fantaserer han om å ha sex med henne. Dette synes jeg er noe TS absolutt burde søke hjelp for. Slike følelser oppstår normalt ikke. Jeg synes også det at TS oppfatter sin egen datter som sin beste venn noe merkelig. Er TS ensom? Har TS et normalt forhold til kvinner på sin egen alder?
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 14. mars 2009 #14 Skrevet 14. mars 2009 Kvalmt og ekkelt .. hadde det vært faren min så hadde jeg aldri orket se ham mer.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #15 Skrevet 14. mars 2009 Jeg tror jeg har et stort problem. Jeg har en datter på 18år. Jeg synes hun er pen, som sikkert de fleste foreldre gjør, men jeg er forelsket i hene i tilegg. Jeg synes hun er veldig sexy. Har vært sånn de siste to årene. Jeg er faren hennes, jeg elsker henne, men jeg ville aldri misbrukt henne, og har heller aldri gjort henne noe og skal så klart ikke det, så ikke misforstå. Jeg prøver så godt jeg kan å skjule at jeg er forelsket i henne og vi er gode venner, men jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg vil si at hun er min beste venn. Men hva gjør man når man er forelsket i sin egen datter? Lar man det bare gå og ikke gjøre noe med det? For kan vel ikke akkurat si det heller. Vet jo ikke hvordan hun vil reagere heller. Finnes det noe hjelp man kan få? Og vil det være nødvendig og kan det hjelpe? Jeg er ikke farlig og klarer fint å styre meg. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Jeg synes faktisk det er litt vondt å være forelsket i sin egen datter. Det vil jo aldri bli noe av også er det jo tabu og alt det der så kan jo ikke stå frem heller. Er du sikker på t det er forelskelse? den følelsen er ikke ukjent. man kan få det slik t følelser velter inni seg i omsorg og kjærlighet overfor sitt barn. Noen har problemer med å skille hva de følelsene er. Har du sexuell tenning av henne? Har du det, så kansje spørre en fagperson.
LitaPia Skrevet 14. mars 2009 #16 Skrevet 14. mars 2009 (endret) hadde jeg funnet ut noe sånt om min egen far hadde jeg kuttet han ut av livet mitt. Rett og slett. Du bør henvende deg til fastlegen din om dette problemet, så kan han henvise deg videre slik at du får hjelp. Endret 14. mars 2009 av jolie
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 14. mars 2009 #17 Skrevet 14. mars 2009 Herreud så sykt... Håper dette er en tulletråd! Hvis ikke, søk hjelp snarest. Dette er ikke normalt i det hele tatt.
la Flaca Skrevet 14. mars 2009 #18 Skrevet 14. mars 2009 Herreud så sykt... Håper dette er en tulletråd! Hvis ikke, søk hjelp snarest. Dette er ikke normalt i det hele tatt. I følge et program jeg har sett på Discovery er det langt fra unormalt å tiltrekkes av mennesker man er i slekt med faktisk. Ens egen datter er veldig nært, men dog. Av hensyn til deg selv og datteren bør du absolutt ta kontakt med en psykolog ts. Må være veldig vondt å ha det sånn. Men jeg tror helt sikkert det går over med tida. En fin start å erkjenne det for seg selv og diskutere det litt anonymt.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #19 Skrevet 14. mars 2009 Ikke gjør noe med det. Du kan ikke stole på noen. Psykologer og leger kan tvangsinnlegge deg. Det er bare sånn systemet er, det er ikke ubegrenset brukervennlighet i helsesystemet, det er dobbeltroller, og jeg tviler på at det er mange som vil sympatisere med deg, de vil heller se på deg som en kvalm, stakkarslig jævel.
Gjest Squill Skrevet 14. mars 2009 #20 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg synes hun er veldig sexy. Bare denne ene setningen er nok til at jeg synes du burde komme deg til en psykolog så fort som overhodet mulig. Endret 14. mars 2009 av Squill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå