Gå til innhold

Mobilbonus fra Telenor


Tjorven

Anbefalte innlegg

Telenor har noe som heter Mobilbonus der man kan samle opp poeng etter som hvor mye man ringer og sender meldinger. Alt dette høres jo veldig ålreit ut, men allikevel er jeg litt skeptisk. Det kan da ikke være sånn at om man skaffer seg dette, så får man bare fordeler? Ser liksom for meg at navn + nummer kan bli spredt rundt og brukt til salg/markedsføring og jeg er drittlei sånne ting som det...

Noen som har erfaringer omkring dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har hatt dette i et halvt år nå, og har ikke oppdaget noen bakdeler enda ihvertfall. Ingenting blir forandra, jeg får ingen reklame eller lignende. Det positive som har skjedd, er at jeg har fått fylt opp kortet mitt med 100 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg har hatt mobilebonus siden det kom, jeg....og har aldri fått reklame el lignende på min mobil....har riktignok fått et par meldinger fra Telenor, men det var om endringer i mobilbonussystemet, men det er veeeeldig lenge siden....

Ikke at det blir så voldsomt mye penger av det heller, men kronene er gode og få de - trakk nemlig fra 200,- på min siste regning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Dette høres jo veldig greit ut! :D Da får jeg se om jeg får skaffet meg dette ganke snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det i flere år, uten at det har heftet meg noe større. Gullkunde ble jeg til slutt og så.

Før kunne man kjøpe seg mobiltelefon for poengene, det kan man ikke lenger. Men man kan få seg masse gratis sms-er og redusere telefonregningen betraktelig.

Jeg har ikke brukt noen av poengene mine før nå, men da hadde jeg også til gjengjeld en masse å bruke. Og gikk glipp av ny telefon som jeg trenger...

Du kan logge deg inn på en egen nettside og bruke poeng, sjekke status og sånn. Av og til har jeg fått en konvolutt med reklame i poste - utover det - ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å melde meg inn før i dag og fikk beskjed om at passord skulle sendes til meg på SMS. Har ikke fått noen ting ennå, så jeg håper det snart dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...