Gjest ts Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 noen som har fjernet pigmentflekk før? går det ann? har en pigmentflekk på armen jeg vil fjerne, den går i ett med huden, alså den er HELT flat men er helt mørk, alså en mørk pigmentflekk. gjør man dette hos kirurg? hva koster det ca? det er ikke en sånn føflekk det går ann å skjære av, i og med at den det samme som resten av huden, bare en flekk med farge, ja tror dere skjønner.. takk på forhånd
Gjest Gjest_Fashionista_* Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 noen som har fjernet pigmentflekk før? går det ann? har en pigmentflekk på armen jeg vil fjerne, den går i ett med huden, alså den er HELT flat men er helt mørk, alså en mørk pigmentflekk. gjør man dette hos kirurg? hva koster det ca? det er ikke en sånn føflekk det går ann å skjære av, i og med at den det samme som resten av huden, bare en flekk med farge, ja tror dere skjønner.. takk på forhånd Heisann!! jeg ville bare anbefale deg Obagi (fåes hos utvalgte hudleger, men sjekk ut obagi.no, og finn en salong i ditt område!) jeg har selv brukt dette i annsiktet (var plaget med veldig sterk hyper pigmentering) og er nå helt fin i huden!! er en serie basert på vitamin A surekrem. Anbefales på det sterkeste! Og for all del, husk høy solfaktor! gjerne sunblock, ettersom det er nettop solen som er hovedårsaken til at disse flekkene fremstår eller blir forsterket mvh O.C
Gjest Cupcakes Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 jeg har brukt en krem som het pigment creme (eller noe sånn, hvit krukke med gullfarget lokk og etikett) kostet ca 4-500,- hos vanlig helsekostforretning. slet masse med pigment flekker i ansiktet og denne kremen fjernet dette, brukte den i noen uker og litt av og til, men det er 3 år siden, og etter det har jeg ikke trengt den. viktig å bruke skikkelig solfaktor krem om sommeren! men jeg synes det du beskriver egentlig høres ut som en føflekk, jeg har masse av de også, noen av dem stikker ut av huden men veldig mange av dem er i ett med huden men da mye mørkere, du kjenner ikke at de er der når du drar fingrene over lissom. hvis jeg var deg ville jeg dratt til legen å få bekreftet at det er det ene eller det andre før du eventulet kjøper inn noe som du egentlig ikke har bruk for. å er det bare en mørk føflekk (og som regel er ikke de føflekkene som går i ett med huden noe farlig heller har legen min sagt..) kan du fjerne den på forskjellige klinikker hvor noen bruker laser blant annet..et raskt søk på google og det kommer masse slike klinikker opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå