MaTilda Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Er det noen som har tatt "grunnutdanning i ledelse" som nettstudie på BI? Hvordan opplevde dere studiet, og hva gjør dere nå? Har studiet hjulpet dere mye? Håper noen kan fortelle alt de orker om hvordan det var! Jeg leste noe om samlinger på BI i Nydalen, stemmer dette? Er det i så fall obligatorisk? (Litt tungvindt da jeg bor på Vestlandet..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå