Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen her som skal gå opp til eksamen nå til våren i matematikk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde håpet på at det kansje var flere her som skulle opp i matte nå til våren, men men........ ingen svar.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet
Jeg hadde håpet på at det kansje var flere her som skulle opp i matte nå til våren, men men........ ingen svar.

I hva slags matte?

Gjest Gjest
Skrevet

Kunnskapsløft eller reform94, har skiftet navn. Så det er 1my, matte for de som går yrkesfag, jeg er privatist elev.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet
Kunnskapsløft eller reform94, har skiftet navn. Så det er 1my, matte for de som går yrkesfag, jeg er privatist elev.

Er ikke så lett å skjønne hva du mener? Tar du kunnskapsløfte-matte ELLER R94-matte? Dessuten kan du ikke bare spørre om det er noen som tar matte i kunnskapsløfte, og da det for gitt at de tar akkurat det ene mattefaget du tar, det finnes mange mattefag på vgs...;)

Jeg tar selv R2, men hvis du sikter til 1my, så tar jeg ikke det nei, det gjorde jeg ferdig for flere år siden.

Still litt mer konkrete spørsmål sånn at det går an å forstå hva du vil neste gang...;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ta reform94 matten 1my. Ho damen jeg pratet med på den vg skolen sa at det hadde skiftet navn til kunnskapsløft, så slik henger det sammen.

Er interessert i høre med andre her inne på hva de legger vekt på å kunne av pensum, da jeg har fått litt lite info på skolen synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Så altså 1my matematikk, noe som er nevnt flere ganger.

• 1 måned senere...
Skrevet

Eg skal ta matte 1MY som privatist no i mai. Eg har ikkje begynt å lesa særleg mykje enda, men eg kjenner presset. På udir.no ligg gamle eksamensoppgåver, ser ut som det er mykje X og Y rekning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...