Gjest Mann30 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan er det med dere? MÅ dere bruke 10 minutt på badet for å vaske underlivet før sex? Dama mi er ALDRI med på spontan sex. Hun MÅ vakse seg først. Selv om hun er fresh og nyvakset på morgenen, så bare MÅ hun gjøre det igjen, og igjen. Renslighet er jo vel og bra, men jeg syns kanskje det blir vel mye. Det hadde ikke gjort noe om det hadde smakt LITT kvinne, og ikke bare ASAN av henne. Sier ikke her at jeg ikke er tilhenger av hygiene, men er litt lei av at vi aldri kan ha sex uten å være nært et bad Damer, er dere alle slik?
Gjest Sandbekken Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg lurer litt på hvor gammel dama di er jeg.. ofte om man er ung og usikker tror man at såpe er det eneste underlivet skal lukte.. Kansje dama di er redd for at du ikke skal like "kvinne smaken"? Har du prøvd å fortelle henne dette? Kansje hun bare tror hun må gjøre det for din skyld? Jeg er også litt slik, jeg liker ikke at han går ned på meg om jeg ikke føler meg helt, helt nydusjet.. Men jeg stopper skjelden begynnende sex for å vaske meg. Jeg vasker meg hver morgen, og hvis jeg føler meg ekkel i løpet av dagen tar jeg heller kattevasker nå og da, uavhengi om det er sex i vente eller ikke Det høres ut som om dama di bare trenger å høre at det er greit å ikke lukte parfyme nedentil
Gjest TS Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Hun er 36. Og hun er trygg på seg selv ang. kropp og seksualitet. Vet ikke helt hva det er som gjør at hun bare MÅ vaske seg. De få gangene jeg har kjent smak og duft av kjønnet hennes har jeg vært flink til å kommentere det med at det tenner meg, og at hun lukter deilig:) Men jeg tror ikke hun skjønner sammenhengen i det:( Vil jo ikke si til henne at jeg vil ha henne til sengs uvasket heller. Det kan kanskje oppfattes feil. (?)
FantasDick Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er ikke så nøye på dette med samboeren min, men hvis jeg skulle hatt meg med en ny partner f.eks ville jeg nok likt å være relativt nyvasket nedentil, og gjerne resten av kroppen også. Jeg dusjer som regel hver morgen, og da trenger jeg ikke vaske meg nedentil før sex, men føler jeg meg ekstra skitten tar jeg ofte en kattevask. Samboeren min bryr seg slett ikke om jeg er ren eller ikke, og det er flere ganger jeg har lurt på om han ikke skal daue når han utfører oralsex på meg, men han synes jeg smaker godt, alltid.
Elle Melle Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Vask med vann men uten såpe er sikkert en brukbar mellomting? Det er jo ikke noen vits i å vaske bort alt av duftstoffer heller da, de er jo der for å virke opphissende.
Gjest virvelvind Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Så lenge jeg har dusjet samme dag og ikke har utflod (iiiih, ekkelt ord) eller er spesiellt svett eller noe så gir jeg fint blaffen. Har enda ikke fått noen klager eller inntrykk av at noen har hatt det ubehagelig når de har vært down below.
Caramela Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Jeg er alltid ren før kjæresten kommer i tilfelle rottefelle, men vasker meg aldri midt oppi forspillthingy nei...
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Sex er ok, men ikke oralsex. Jeg hadde ikke klart å være komfortabel med å ta i mot oralsex om jeg ikke var nyvasket. På den andre siden bruker jeg bare vann i underlivet (tåler ikke en gang intimsåpe), så kanskje jeg smaker litt mer kvinne generellt sett.
Gjest Alishia, 36 Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Hvordan er det med dere? MÅ dere bruke 10 minutt på badet for å vaske underlivet før sex? Dama mi er ALDRI med på spontan sex. Hun MÅ vakse seg først. Selv om hun er fresh og nyvakset på morgenen, så bare MÅ hun gjøre det igjen, og igjen. Renslighet er jo vel og bra, men jeg syns kanskje det blir vel mye. Det hadde ikke gjort noe om det hadde smakt LITT kvinne, og ikke bare ASAN av henne. Sier ikke her at jeg ikke er tilhenger av hygiene, men er litt lei av at vi aldri kan ha sex uten å være nært et bad Damer, er dere alle slik? Vel, kan bare snakke for meg selv: jeg må alltid ha et bad i nærheten ja. Renslighet er veldig viktig for meg. Og jeg vil ikke nærme meg mannens penis(område) om han ikke er nydusjet den dagen. Det verste og mest kvalmende/turn-off for sex er at penisområdet (hele underlivsområdet til mannen) lukter litt strengt eller ikke er nyvasket! Da mister jeg lysten.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mars 2009 #10 Skrevet 14. mars 2009 Vi har gjerne oralsex selv om vi ikke er helt nyvasket. Har jeg dusjet samme dag, går det helt fint å ha spontan oralsex. Han syns jeg smaker godt uansett... Og det går begge veier. Jeg gir gjerne oralsex så lenge det ikke smaker eller lukter stramt.
Ethereal Skrevet 14. mars 2009 #11 Skrevet 14. mars 2009 Jeg MÅ ikke vaske meg før sex, nei. Selvfølgelig er det deilig å vite at man er ren og pen der nede, men det er ikke noe jeg stresser med. Det har hendt at typen gikk ned på meg mens jeg ikke hadde dusja siden dagen før. Følte litt synd på han da, men tror ikke han merka noe...
~banshee Skrevet 14. mars 2009 #12 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det høres ut som hun er litt usikker på hvordan du oppfatter lukten av henne. Hva om du sier "jeg elsker lukta av deg, lukta av saftene dine" eller noe? Så opptatt som hun virker av å være nyvasket hele tiden, tror jeg ikke det vil føre til at hun slutter med det, men hun får vite på en god og snill måte at du liker at det ikke lukter såpe. Ekskjæresten min likte ikke at jeg luktet så mye parfyme og sånt, selv om jeg likte det selv. Han sa det druknet lukta av meg. Endret 14. mars 2009 av ~banshee
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #13 Skrevet 15. mars 2009 Jeg liker å ta en vask før sex, for selv om jeg har vært i dusjen samme dagen så har jeg vært på do etter det. Når man er jente så kan det skje at det sitter igjen litt papir og greier oppi der når man har tørka seg, så den sjansen tar jeg ikke gitt, hehe.. Syns også det er greit å få vaska unna lo og annet som kan ha sneket seg opp der iløpet av den tida.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 15. mars 2009 #14 Skrevet 15. mars 2009 Hvordan er det med dere? MÅ dere bruke 10 minutt på badet for å vaske underlivet før sex? Dama mi er ALDRI med på spontan sex. Hun MÅ vakse seg først. Selv om hun er fresh og nyvakset på morgenen, så bare MÅ hun gjøre det igjen, og igjen. Renslighet er jo vel og bra, men jeg syns kanskje det blir vel mye. Det hadde ikke gjort noe om det hadde smakt LITT kvinne, og ikke bare ASAN av henne. Sier ikke her at jeg ikke er tilhenger av hygiene, men er litt lei av at vi aldri kan ha sex uten å være nært et bad Damer, er dere alle slik? Hva forventer gutter da, når man konstant leser og hører om jenter som luker reker og annet drit fra underlivet. Har selv hørt kamerater legge ut om jenter som er bekjente av alle om hvordan det stanket. Jeg har selv ikke hørt noe men er blitt paranoid etter alt dette snakket, så vasker meg alltid før oralsex. klarer ikke slappe heelt av til tross for det heller.
kleshenger Skrevet 16. mars 2009 #15 Skrevet 16. mars 2009 Kjæresten min sier at han digger lukten og smaken av meg når han driver der nede. Jeg tar det som et godt tegn Føler jeg meg ekstra skitten eller ekkel har jeg en pakke med intimservietter i skuffen som jeg kan vaske meg raskt med. Husk at for mye vask og rens av underlivet ikke er bra for huden og slimhinnene, det kan bli infeksjoner av for hyppig vask!
Solskinnsbolla Skrevet 16. mars 2009 #16 Skrevet 16. mars 2009 Hvordan er det med dere? MÅ dere bruke 10 minutt på badet for å vaske underlivet før sex? Dama mi er ALDRI med på spontan sex. Hun MÅ vakse seg først. Selv om hun er fresh og nyvakset på morgenen, så bare MÅ hun gjøre det igjen, og igjen. Renslighet er jo vel og bra, men jeg syns kanskje det blir vel mye. Det hadde ikke gjort noe om det hadde smakt LITT kvinne, og ikke bare ASAN av henne. Sier ikke her at jeg ikke er tilhenger av hygiene, men er litt lei av at vi aldri kan ha sex uten å være nært et bad Damer, er dere alle slik? Jeg vasker meg stort sett før sex og jeg forventer at mannen min gjør det samme for jeg brekker meg og mister lysta av svette baller! Noen smaker og lukter bedre enn andre fra naturens side, men ikke alle altså
Broken Bird Skrevet 17. mars 2009 #17 Skrevet 17. mars 2009 Jeg vasker meg stort sett før sex og jeg forventer at mannen min gjør det samme for jeg brekker meg og mister lysta av svette baller! Noen smaker og lukter bedre enn andre fra naturens side, men ikke alle altså Ballene blir jo svette under sex uansett, bare ikke sleik de med mindre de er vasket? Det er litt rart, det med å vaske seg. "Fyren" min er crazy med hygiene, ikke bare ved sex dog, men når vi har hatt sex så er det faen meg dusjing før og etter - husket han dusjet sånn 12 ganger på en dag, lal.
LadyB Skrevet 17. mars 2009 #18 Skrevet 17. mars 2009 Synes det er viktig med hygiene, jeg også, men hvis jeg har dusjet om morgenen og ikke gjort mye til sprell (svetting og sånn), føler jeg meg også fresh senere på dagen, og gidder ikke vaske meg da. Men som andre har sagt, hvis man føler seg skitten er det jo bare å ta se en kattevask.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #19 Skrevet 17. mars 2009 I begynnelsen var jeg sånn, men jeg har blitt litt slappere med tiden. Han har aldri gitt meg noen hint på at jeg lukter noe annet enn godt heller, det er viktig for at man skal kunne slappe av sammen med partneren. Hvordan skal hun vite hva du tenker når du ikke sier det? Hun er vel ikke tankeleser heller? :-P
Daiquiry Skrevet 17. mars 2009 #20 Skrevet 17. mars 2009 Skulle tro at det var min samboer som skrev det innlegget. . Jeg er rimelig hysterisk. Skal helst være nydusjet hvis jeg skal motta oralsex. Han vil at jeg skal være mer spontan, men jeg klarer det bare ikke. Ikke minst rompen. Den MÅ være helt nydusjet. Han sier at det ikke plager han, men det fikser jeg bare ikke. Vi svetter hele dagen, prumper osv....ikke faen om han får komme i nærheten av min rumpe da. Jeg skjønner ikke dere gutta.... Hvis jeg ikke vasker meg, tenker jeg ikke på annet hele veien, og det sier seg selv at sexen er så som så da....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå