Gjest Wind Skrevet 15. mars 2009 #21 Skrevet 15. mars 2009 Det er to ting som irriterer meg med nye facebook: 1. At alt ser likt ut: veggskriblerier, statuser, alt mulig. 2. At de har gjemt poke"lista" helt nederst til høyre under de såkalte "høydepunktene".
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #22 Skrevet 16. mars 2009 Jeg savner tidslinjen man hadde før, den var litt artig. Skjønner ikke hvorfor de tok vekk den. Enig! En annen ting er at på den gamle så fikk jeg opp bursdager i kolonna til høyre. Nå er den ikke der, er det noe mulighet for å få den tilbake?
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #23 Skrevet 16. mars 2009 Enig! En annen ting er at på den gamle så fikk jeg opp bursdager i kolonna til høyre. Nå er den ikke der, er det noe mulighet for å få den tilbake? Det kommer opp bursdager den dagen noen har bursdag.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #24 Skrevet 16. mars 2009 Det kommer opp bursdager den dagen noen har bursdag. Ja det gjør kanskje det.... Har ikke vært innom på noen dager, og da jeg oppdaget det, så var det sikkert ingen som hadde bursdag. Takk for svar
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #25 Skrevet 16. mars 2009 Ja det gjør kanskje det.... Har ikke vært innom på noen dager, og da jeg oppdaget det, så var det sikkert ingen som hadde bursdag. Takk for svar De kommer opp den dagen det er bursdag/arrangement også kan man trykke på se mer (eller noe slikt) og da ser man de neste to-tre dagene også.
Gjest Wind Skrevet 16. mars 2009 #26 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bursdagene kommer vel strengt tatt opp MINST dagen før. Tror jeg. :klø: Endret 16. mars 2009 av Wind
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #27 Skrevet 16. mars 2009 Bursdagene kommer vel strengt tatt opp MINST dagen før. Tror jeg. :klø: Jeg har noen som har bursdag i dag og noen i morgen, det står kun de som har bursdag i dag.
Gjest Wind Skrevet 16. mars 2009 #28 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg har noen som har bursdag i dag og noen i morgen, det står kun de som har bursdag i dag. Å? Det var rart. Kanskje det varierer etter hvor mange det er, for eksempel. Eller at det går på innstillinger. Synes å huske at jeg flere ganger har fått vite at noen har bursdag på torsdag, f.eks. Var ei som hadde bursdag i går, og ei som har i dag, og hun som har i dag sto der i går også. Jaja, det er jo ikke så veldig viktig, det, da. Edit: Nå kom jeg på at ei venninne av meg har bursdag i morgen, men det har ikke dukket opp, så da varierer det tydeligvis. Rart. Endret 16. mars 2009 av Wind
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #29 Skrevet 16. mars 2009 Sukk - irriterer meg at "høydepunktene" nå skal få så stor plass. Mange av disse linkene er rett og slett reklame/linker til betaltjenester/betalquiz'er. Men slik går det vel når noe blir populært, da blir det mer og mer penger for noen å tjene, og til slutt tar det overhånd og så må alt rettes etter reklamen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå